נטורופתיה ורפואה טבעית

מתי לאחרונה דיברת עם הרופא הגדול?

"תקבעו פגישה עם בורא עולם, ותדברו איתו על הבעיה כאילו הוא עומד מולכם". יש לכם בעיה רפואית? את הטיפ הזה אל תפספסו

(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

הסיפורים של אנשים שנושעו רק מתפילה הם רבים. בתקופת התנ"ך, חזקיה מלך ישראל (שהיה משורש נמת משיח) גנז את ספר הרפואות (ספר שהיה כתוב בו מרפא לכל מחלה), כי ראה ברוח קדשו שבעתיד לבוא, אם אדם יחלה וימצא תרופה למחלתו בספר הרפואות, הוא לא יתקרב לבוראו וישכח להתפלל לרפואתו. לכן המלך חזקיה גנז את הספר, על מנת שאנשים יתפללו לרפואתם.

כמדומני, בדור הזה יש תופעה רווחת שרבים מאיתנו רצים לשיטות טיפול שונות ברפואה הטבעית והרפואה הרגילה (ואני לא מזלזלת במטפלים וברופאים, חס ושלום), על הדרך מתפללים קצת, ומחפשים אצלם ישועה. צריך להפוך את היוצרות, להשקיע יותר בתפילה ובהתבודדות ופחות בלבזבז כספנו אצל מטפלים ורופאים. תקבעו פגישה עם בורא עולם, ותדברו איתו על הבעיה כאילו הוא עומד מולכם.

אומר רבי נחמן מברסלב (ליקוטי מוהר"ן, תנינא תורה א', י"א), כי כשאדם מתפלל לבוראו לשם ריפוי, זה הדבר הגדול והעוצמתי ביותר מכל הרפואות הפשוטות שיש בעולמנו. ואם אנשים היו רואים בעיני נשמתם (שנמצאת בהסתרה גדולה תחת מעטה הגוף הגשמי) את ההשפעה של התפילה, הם היו מתפללים כל היום, ומפסיקים לרוץ לרופא כזה או אחר בשביל תרופות. "אני ה' רופאך...", אני הוא הרופא שלך, ולא אחר. ואז כל הרופאים היו מתביישים ברפואתם לעומת כוח הרפואה של הרופא הגדול.

בעזרת ה', העתיד הזה לא רחוק מאיתנו, ומשיח צדקנו יחזק אותנו שכך הם הדברים באמת, להיוושע ע"י תפילה. זה יהיה כלי הנשק שלו – התפילה לבורא עולם. אין לנו על מי לסמוך, רק על אבינו שבשמיים, כי מה יעשה אדם שלא עזרו לו רפואות שונות? "...ויש חולאת שאין מועיל לו שום רפואה, כי כוח החולאת גדול מכוח העשבים" (שם). האם יתייאש אדם כזה? חס ושלום! יש בורא עולם וצדיקיו.

גדולי הדור רואים את הסיבה השורשית למחלה, ומייעצים לנו לתקן בשורש. כי נשמות העם היהודי חצובות מכסא הכבוד של הקב"ה, בשונה משאר העמים, ולכן הרפואות לעיתים שונות! הכל משתלשל מלמעלה לגוף הגשמי. שנזכה לתקן בשורש, אמן.

להזמנת חוגי בית בהשתתפות הנטורופתית רות ליאת פלץ (ללא עלות), חייגי 073-2221290

תגיות:רופאבריאות

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה