סלבס בהתחזקות

ההתחזקות של מיכה ביטון, גיבור סדרת הספרים של גלילה רון פדר

מיכה ביטון, שהיווה השראה לדמותו של ציון כהן, גיבור ספרי גלילה רון פדר, חשף היום שהוא מניח תפילין מדי בוקר, ואמר "אני לא חושב שאנחנו חיים באיזה חלל ריק, שאין בורא לעולם"

אא

המוזיקאי מיכה ביטון (56), אב לארבעה וסבא טרי, נולד בעיר שדרות למשפחה ברוכת ילדים והתייתם מאביו בגיל 9. בשל הקשיים במשפחתו, הוא נשלח למשפחת אומנה בירושלים, במשפחה של הסופרת גלילה רון פדר, והיווה השראה לדמותו של ציון כהן בספרה הפופולארי "אל עצמי".

היום (חמישי), בראיון שהתפרסם בעיתון "ידיעות אחרונות", חשף ביטון שכבר 15 שנים הוא מקפיד להניח תפילין מדי בוקר: "בחיים הלא יציבים שעברתי, וכשאתה מחליט להפסיק עם הנדודים, אתה מנסה ליצור לעצמך עוגנים", אמר ביטון. "אני רואה את עצמי כאדם רוחני. אני תמיד מתפלל ומשוחח עם אלוקים. יש משהו מאוד מדיטטיבי בפעולה הזאת. אני לא חושב שאנחנו חיים באיזה חלל ריק, שאין בורא לעולם הזה".

כשנשאל מה הדבר שהוא הכי רוצה לבקש מבורא עולם בימים אלו, הוא ענה "שיום אחד המוזיקה והשירים שלי ילכו לפני סיפור החיים שלי, שאזכר בתור מיכה ביטון המוזיקאי והזמר, ולא רק כ'ציון'. אני מרגיש עדיין ילד עם אותו חלום למצוא את עצמי וליצור מוזיקה טובה, ושכמו בשיר – אהבה תהיה המילה הנכונה".

האם אתה באמת יודע שיש בורא לעולם? הרב יגאל כהן בשיעור שאסור לפספס

 

תגיות:מתחזקמיכה ביטון

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה