חדשות בארץ

בן גביר הגיש תלונה פלילית במשטרה נגד מנכ"לית פייסבוק בישראל

בעקבות חסימת חשבונות וואטסאפ של כ-30 פעילים ותומכים של עוצמה יהודית, הגיש יו"ר המפלגה איתמר בן גביר תלונה פלילית במשטרה נגד ראשי פייסבוק בישראל, בטענה לביצוע האזנות סתר להודעות פרטיות: "התנהלות שלוחת רסן"

בן גביר (צילום: נועם רבקין פנטון, פלאש 90)בן גביר (צילום: נועם רבקין פנטון, פלאש 90)
אא

יו"ר עוצמה יהודית, חבר הכנסת איתמר בן גביר, הגיש היום (רביעי) תלונה במשטרה נגד מנכ"לית פייסבוק בישראל, עדי תאני סופר, וג'ורדנה קוטלר, מנהלת מדיניות פייסבוק ישראל, בטענה לביצוע האזנות סתר.

התלונה הוגשה בעקבות חסימת כ-30 חשבונות וואטסאפ של פעילי עוצמה יהודית ותומכי המפלגה. בין היתר נחסמו חשבונותיהם של יו"ר ארגון להבה, בנצי גופשטיין, ושל איילה בן גביר, רעייתו של יו"ר עוצמה יהודית.

במכתב ששלח למחלקה לתפקידים מיוחדים במשטרה, כתב בן גביר: "אני פונה אליך בבקשה דחופה לפתוח בהליכים נגד ראשי פייסבוק בישראל, בגין האזנות סתר להודעות פרטיות, במסגרת הפרסומים אודות חסימת חשבונות וואטסאפ של כ-30 אנשים, בהם גם רעייתי, והשעייתם לצמיתות מרשת הוואטסאפ".

"אין כאן מקום לפרט את חומרת הדברים וההתנהלות שלוחת הרסן, אשר פוגעת בכל מרקם חייה של רעייתי, שהינה מורה ומתכתבת עם תלמידיה ברשת הוואטסאפ כחלק מעבודתה", הוסיף בן גביר. "לפי תגובת הוואטסאפ, הם למעשה האזינו לרעייתי האזנות סתר ועשו זאת לעוד 30 אנשים שלא כחוק".

"האזנה ללא הסכמה היא עבירה פלילית הטומנת בחובה עונש מאסר של עד חמש שנים. יתירה מזאת, נקבע בחוק כי האזנת סתר חלה גם על צפייה ללא רשות בהודעות והתכתבויות שאמורות להיות פרטיות. בנסיבות אלה אבקש להגיש תלונה ולחקור את השתיים, אשר מהוות נציגות של פייסבוק בישראל", סיכם בן גביר.

תגיות:וואטסאפמשטרת ישראלפייסבוקאיתמר בן גבירעוצמה יהודית

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה