הסברה ישראלית

איטלקי שנחת בארץ קיבל הודעה הזויה מחברת הסלולר שלו, ולא נשאר חייב

איטלקי שנחת בישראל, קיבל הודעה שהצליחה להפר את שלוותו מחברת הסלולר שלו. הוא לא נשאר אדיש, התקשר לחברה והעמיד במקום את אחד הנציגים. איך זה קשור לישראל?

  • י"ב סיון התשפ"א
אא

בסרטון שפורסם לאחרונה ברשתות החברתיות נראה איטלקי שמתקשר לחברת הסלולר שלו כשהוא עצבני במיוחד, ומבקש מהם הסבר על הודעה שהגיעה למכשיר הסלולר שלו, מיד עם נחיתתו בנמל התעופה בן גוריון. 

"בוקר טוב", הוא אומר לנציג החברה שעונה לו. "הייתי רוצה לקבל מידע. לאחרונה, בתשיעי לחודש, שלחתם לי מסר לנייד, האומר שאני נמצא בפלסטינה. התוכל להסביר לי היכן פלסטינה נמצאת?".

הנציג נבוך. 

"הסבר לי יותר טוב. אתה היית בפלסטינה או שהחברה שלחה לך מסר?", הוא שואל. 

"מיד כשנחתתי בשדה התעופה בתל אביב, אתם שלחתם לי מסר שנחתתי בפלסטינה. אני רוצה לדעת היכן נמצאת פלסטינה?", הוא מתלהט. 

הנציג ממשיך בשלו, כלל לא מבין מה הוא אמור לענות על השאלה הזו. "זאת שאלה בגאוגרפיה שאתה שואל מוקדן טלפוני", הוא אומר אחרי גמגום קל. 

"לא, לא", צועק מיודענו. "סלח לי, לא מדובר פה בגאוגרפיה. מדובר בכך שאתם שלחתם לי מסר שאני נחתתי בפלסטינה. אני רוצה לדעת היכן על המפה נמצאת פלסטינה?".

בנקודה זו ממתין מיודענו לתשובה, והנציג ממשיך להסתבך: "תראה...", הוא מגמגם. "אין לי מילים, אני לא יודע מה להגיד לך היות ו..."

אלא שאז מפסיק אותו מיודענו ואומר: "אז אני אגיד לך. מכיוון שפלסטינה לא קיימת - אל תכתבו למי שמגיע לישראל, 'ברוכים הבאים לפלסטינה'. אני מזהיר אתכם. עכשיו אני התקשרתי אליכם, דיברתי איתך, ועכשיו אני הולך לסיים את חוזה ההתקשרות איתכם כי אתם לא תשלחו אליי את ה'זבל' הזה".

הנציג: "אני לוקח לתשומת לבי בכנות את מה שאתה אומר. אני לא קרטוגרף ולא זה ששולח את המסרים. לפי מה שאני יודע, פלסטינה לא קיימת ולכן אני לא יודע מה להגיד לך".

"אהה, אבל במקום לשלוח לי 'ברוך הבא לישראל' - כתבו לי 'ברוך הבא לפלסטינה'", ממשיך מיודענו לאחוז באמת שלו ולא מוותר: "באיזה חור בדיוק נמצאת הפלסטיניה הזו?היכן מתקיימת הפלסטינה הזאת? מה הבירה של פלסטינה? איזה מטבע יש לפלסטינה?".

"בסדר", נכנע הנציג. "אני אעביר את תלונתך הלאה. המסר הגיע אליך למספר ממנו אתה מתקשר עכשיו?", שאל. 

"כן, כן. ובכל מקרה אני מבטל איתכם עכשיו את חוזה ההתקשרות", מסכם מיודענו, מבלי לחכות לתגובת הדרג הגבוה בחברה. 

תגיות:איטליהפלסטיןישראל

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה