חדשות בארץ

נס גלוי: פגיעה ישירה בחדר ילדים. התינוק שישן במיטתו יצא ללא שריטה

תינוק ישן בחדר בו נחתה רקטה בפגיעה ישירה. הכתב המדיני של ערוץ 20: "הקב"ה עושה איתנו ניסים על גבי ניסים"

  • ח' סיון התשפ"א
(צילום אילוסטרציה: shutterstock)(צילום אילוסטרציה: shutterstock)
אא

היום העשירי למבצע "שומר החומות", וכמות הניסים שאנו חווים בלתי נתפסת: למעלה מ-3,500 רקטות שוגרו לעבר ישראל, מהן יורטו בידי מערכת כיפת ברזל מעל ל-1,350 רקטות המהווות 90% אחוזי הצלחה. יותר מ-1,470 רקטות נפלו בשטחים פתוחים: בפארקים, בכבישים, ולא בבתים. יותר מ-520 רקטות כשלו ונפלו בשטחי רצועת עזה שמהן נהרגו מעל ל-20 תושבי הרצועה.

גם הרקטות שפוגעות בפגיעות ישירות כמעט ואינן גורמות לנפגעים בנפש: פגיעה ישירה בבניין שטרם מאוכלס, פגיעות במכוניות שריקות מנוסעים, פגיעה ישירה במטבח, דקות ספורות לאחר שבני הבית נמלטו לממ"ד, ועוד ניסים רבים עד אין מספר.

הערב בשדרות, נס גדול: רקטה פגעה בפגיעה ישירה בבית פרטי בשדרות, בה נפצע קל עד בינוני גבר בן 72 מהדף. אך חשוב להבין כי אותה הרקטה נפלה בחדרו של תינוק שישן במיטתו, באותו החדר, בשעת הנפילה. בחסדי שמיים גלויים הוא יצא ללא כל פגע או שריטה. 

כוחות ההצלה שהגיעו לזירה חילצו את התינוק ממיטתו. הלל ביטון רוזן, הכתב המדיני של ערוץ 20, השוהה בשדרות, הזכיר בדיווחו את השבח לבורא עולם: "רקטה נחתה בחדר בו שהה התינוק. התינוק לא נפצע ולא נשרט. הוא בריא ושלם. מדובר כאן בנס של ממש. ללא ספק, הקדוש ברוך הוא עושה איתנו ניסים על גבי ניסים", אמר לארא"ל סגל.

בתוך כך, בצהריים קצת אחרי השעה 15:00 אירע ניסיון פיגוע ירי: מחבלת חמושה בנשק מסוג M16 הגיעה לטרמפיאדה שבכניסה לקריית ארבע וירתה מעל 28 כדורים, תוך ניסיון לפגוע באזרחים ובחיילים. לוחמי צה"ל במקום השיבו אש והמחבלת מתה מפצעיה. זו הפעם השלישית בשבוע האחרון בו מגיע מחבל במטרה להרוג יהודים, ובחסדי שמים אינו מצליח לבצע את זממו.

ישנה דרך לעצור את המלחמה ולגרום לחיילנו להצליח. הרב יגאל כהן בפניה נרגשת לקהל הרחב. צפו:

תגיות:ניסיםשומר החומות

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה