חם ברשת

אופירה אסייג תוקפת את נטלי פורטמן על תמיכתה בפלסטינים: "תחזירי את תעודת הזהות שלך"

על רקע המצב הבטחוני, אשת התקשורת אופירה אסייג תוקפת את השחקנית המפורסמת נטלי פורטמן על תמיכתה בערביי שייח ג'ראח

אא

בשבוע שעבר פרסמה השחקנית נטלי פורטמן פוסט ברשתות החברתיות שמסביר את העוול שנעשה, לכאורה, לערביי שייח ג'ראח על ידי מדינת ישראל. פורטמן, שנולדה בירושלים, כבר אמרה בעבר שהיא אוהבת את המדינה, אבל יש לה ביקורת כלפי ההנהגה של ישראל. בעקבות התמיכה הפרו-פלסטינית של פורטמן, שעורר את זעמם את מפורסמים רבים, אשת התקשורת אופירה אסייג פרסמה טור דעה שכתבה במאקו:

"ימים עם מועקה עוברים על כולנו. ימי מלחמה אחרי שנת קורונה ואסון רודף אסון. מזמן לא הרגשתי כאבי בטן עמוקים ולא בגלל וירוס בטן, מין תחושה נוראית שמלווה אותי כי אני באמת לא יודעת מה מצפה לנו. מה יהיה אחרי שתיגמר המלחמה עם חמאס? נעבור למלחמה עם איראן? ניכנס לסבב נוסף של קורונה? מה? מה? מישהו יודע להגיד לי?".

"בימים כמו אלה אין ימין ואין שמאל, כולנו עם אחד, חוץ מכמה קוצים שפתאום שכחו מאיפה באו כמו למשל נטלי פורטמן החוצפנית. אני באמת תוהה מה מניע ישראלית לצאת נגד המדינה שלה, כמה היא יכולה לנסות להתייפייף על החברים שלה, ואני בטוחה שבינם לבין עצמם גם הם המומים מהצביעות שלה."

"אז בא לי להציע לה משהו פשוט: תחזירי את תעודת הזהות שלנו, תחפשי לך לאום אחר ושחררי אותנו מהאנטי שלך. זאת לא פעם ראשונה שאת לא מבינה מה קורה פה בכלל, מחכה לאיזה פסלון שלא מגיע לך ומחפשת כותרות על חשבוננו ונגדנו. נטלי פורטמן תתקדמי".

לעומת זאת, אסייג ביקשה להודות לישראלים שמייצגים אותנו נאמנה ברחבי העולם ומגנים על כבודה של מדינת ישראל: "זאת גם הזדמנות להגיד תודה ענקית לגלעד ארדן שנלחם כמו אריה בניו יורק, לנועה תשבי האלופה שהיא השגרירה שלנו בלוס אנג'לס, למורן אטיאס שלא שוכחת אותנו לעולם, ולכל היהודים והישראלים במיאמי שעומדים בצמתים עם דגלי ישראל ומחבקים אותנו מרחוק. תודה לתומר חמד ששומר על שמה הטוב של ישראל מאוסטרליה הרחוקה ולדני אבדיה, כדורסלן צעיר ומצליח שהפוסטים שלו מוושינגטון מעלים בי דמעות והוא ענה לי: 'מה זאת אומרת תודה אופירה? ישראל זה הבית שלי, אני נקרע פה מהמראות וכל מילה שלי נכתבת מהלב'."

תגיות:רץ ברשתאופירה אסייגנטלי פורטמן

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה