חדשות בארץ

נתניהו: "לא עומדים עם סטופר, רוצים לעמוד במטרות"

בתדרוך לדיפלומטים זרים, אמר ראש הממשלה בנימין נתניהו כי ישראל פועלת כדי להרתיע את חמאס אך אינה שוללת אפשרויות אחרות. לגבי משך המבצע: "לא ניתן כרגע לתחום בזמן"

נתניהו (צילום: אוליביה פיטוסי, פלאש 90)נתניהו (צילום: אוליביה פיטוסי, פלאש 90)
אא

ראש הממשלה בנימין נתניהו קיימו היום (רביעי) תדרוך לשגרירים ונציגים דיפלומטיים זרים בקריה בתל אביב, יחד עם שר החוץ גבי אשכנזי. במהלך התדרוך, בו השתתפו כ-70 דיפלומטים, התייחס נתניהו לדיווחים על מגעים להפסקת אש: "אנחנו לא עומדים עם סטופר, אלא רוצים לעמוד במטרות".

"אנחנו עושים מאמצים למנוע פגיעה באזרחים", הדגיש נתניהו. הוא הציג סרטונים של תקיפות שבוטלו ברגע האחרון על מנת למנוע פגיעה בבלתי מעורבים: "בכל הבניינים שנופלים, אין שם אף אזרח", אמר.

"אין צבא בעולם שעושה יותר מהצבא הישראלי כדי למנוע נזק משני. למתוח ביקורת על ישראל על הדבר הזה – לא רק שזה מגוחך, לא צודק ולא נכון, אלא גם עושה נזק אדיר לדמוקרטיות שנלחמות ברשע מהסוג הזה".

"אנחנו עומדים מול ארגוני טרור אסלאמיסטים רדיקליים", הוסיף נתניהו. "אנחנו פועלים לשלול מהם את יכולות הטרור ואת הרצון שלהם. יש שתי דרכים להגיע לרגיעה ושקט: אפשר לכבוש אותם – וזו תמיד אפשרות קיימת – או שאפשר להרתיע אותם. אנחנו כרגע פועלים להרתיע אותם, אבל אני חייב לומר שאנחנו לא שוללים שום דבר".

נתניהו הביע תקווה כי ניתן יהיה "להחזיר את השקט במהירות", אולם בתשובה לשאלה של אחד הדיפלומטים הבהיר כי "לא ניתן כרגע לתחום בזמן את אורך המבצע. אנחנו לא עומדים עם סטופר, אנחנו רוצים לעמוד במטרות המבצע".

תגיות:שומר החומות

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה