חדשות בארץ

אהוד יערי נגד ליברמן: לא מתייחס אליו ברצינות

פרשן חדשות 12, אהוד יערי, דחה את טענותיו של יו"ר ישראל ביתנו, אביגדור ליברמן, לפיהן ההחלטה של ראש הממשלה בנימין נתניהו לצאת למבצע בעזה נבעה ממניעים פוליטיים: "מציע לכולם להתייחס בזהירות מופלגת לכל מה שהוא אומר בכל עניין"

  • ח' סיון התשפ"א
ליברמן (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)ליברמן (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)
אא

הפרשן לענייני המזרח התיכון של חדשות 12, אהוד יערי, מתח ביקורת על יו"ר ישראל ביתנו, אביגדור ליברמן, על רקע טענותיו כי החלטתו של ראש הממשלה בנימין נתניהו לצאת למבצע "שומר החומות" בעזה נבעה ממניעים פוליטיים.

בריאיון אתמול (שלישי) לרדיו 103FM, אמר יערי: "אני לא שותף לתיאוריות האלה, שזה הכל תכסיסי בחירות. אני אף פעם לא מתייחס ברצינות לדברים שמר אביגדור ליברמן אומר, קל וחומר בעניין הזה, ואני מציע לכולם להתייחס בזהירות מופלגת לכל מה שהוא אומר בכל עניין".

יערי הוסיף כי לפי המידע שבידיו, "אילו ראש הממשלה רצה – הייתה בקשה של מערכת הביטחון, שבועיים לפני שהמבצע התחיל, לתת מכת נגד מקדימה, בגלל שהיו סימנים שחמאס מחפש לירות".

"חמאס זיהה הזדמנות, אמר לעצמו 'אני אתן מטח לירושלים, ארוויח מזה נקודות בציבוריות הפלסטינית, ואז יהיה סיבוב של שבוע-עשרה ימים כמו שהיה בעבר'. הוא לא העריך את עוצמת התגובה", המשיך יערי. "הוא סמך על היכולות שהוא בנה מחוץ למטחי הרקטות, והיכולות האלו אכזבו אותו. גם צה"ל ושב"כ אכזבו, הם פעלו אחרת מכפי שהוא הניח".

תגיות:אביגדור ליברמןשומר החומותאהוד יערי

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה