חדשות בארץ

דובר צה"ל: "נערכים ללילה עוצמתי"

צה"ל נערך ל"לילה עוצמתי" לאחר שבמהלך היממה האחרונה פגע ב-120 מטרות ברצועת עזה

  • ז' סיון התשפ"א
ירי תותחים לעבר רצועת עזה (צילום: Yonatan Sindel/Flash90)ירי תותחים לעבר רצועת עזה (צילום: Yonatan Sindel/Flash90)
אא

היום, שלישי, יומו התשיעי למבצע 'שומר החומות' החל בשקט יחסי בשיגורי הרקטות, אך מאז שעות הצהריים שוגרו מטחים כבדים לכל אזור הדרום, כאשר במקביל תקף צה"ל מעל 120 מטרות בעזה ביממה האחרונה.

היום אחר הצהריים טיל רקטה פגע בפגיעה ישירה בבית אריזה באחד הישובים בעוטף, וגרם למותם של שני פועלים תאילנדים שעבדו במקום.

עוד בשעות הצהריים, במהלך מטח הרקטות על אשדוד, אחד הטילים פגע פגיעה ישירה בבנין. עד מהרה התברר כי בחסד ה' מדובר בבנין שעדיין בבניה ואיננו מאוכלס.

בתוך כך, דובר צה"ל, תת אלוף הדי זילברמן, הודיע הערב כי יש צפי במערכת הביטחון לתגובה קשה ברצועת עזה "מתכוננים ללילה עוצמתי", לדבריו. עוד עדכן זילברמן כי הצבא תקף 75 מטרות ביממה האחרונה. בתדרוך שערך לכתבים צבאיים הוסיף וציין כי הצבא ממשיך לתקוף ברצועת עזה ובשעות האחרונות בשכונת רימאל, וביממה האחרונה נתקפו 10 עמדות שיגור של רקטות ושתי חוליות נ"ט נפגעו. בד בבד, הבוקר התאפשרה הכנסת משאיות לרצועה.

ראש הממשלה בנימין נתניהו קיים מוקדם יותר הערכת מצב בפיקוד הדרום עם הרמטכ"ל רב-אלוף אביב כוכבי ובכירי מערכת הביטחון, וביקר בבסיס חיל האוויר בחצרים. הוא שמע סקירות על הפעולות המבצעיות, וסייר בתא התקיפה של פיקוד הדרום.

במהלך סיורו בדרום נפגש נתניהו עם ראשי רשויות באזור. מלשכתו נמסר, כי הוא עדכן אותם בתמונת המצב ובהיערכות להמשך ואמר להם: "אנחנו מכים בחמאס חזק מאוד בהיקפים ובדרכים שלא הכינו בפעמים הקודמות".

תגיות:צה"לשומר החומות

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה