חדשות בארץ

סלקום הצטרפה לשביתה של ערביי ישראל באופן חלקי, ובתגובה ספגה ביטול אלפי מנויים

בעוד שבמגזר הערבי הכריזו על 'יום זעם', הודיעו בחברת סלקום כי ישבתו למשך שעה. בתגובה ביטלו אלפי אזרחים יהודים את התקשרותם עם החברה

אא

במקביל לשביתה בה פתחו היום (שלישי) ערביי ישראל כחלק ממה שכינו 'יום הזעם', הודיעה חברת סלקום כי תשבות למשך שעה.

סלקום ביקשה ככל הנראה לגלות סולידריות עם הציבור הערבי-ישראלי, אלא שבתגובה לכך היא הותקפה מצד האזרחים היהודיים שהתחלחלו מיוזמת ההשתתפות עם האויב, דווקא בעת מלחמה.

במועצה האזורית שומרון ובחברה לפיתוח שומרון הודיעו בתוך זמן קצר על ביטול של יותר מ-1000 מנויים בסלקום. ראש המועצה, יוסי דגן ומנכ"ל החברה הכלכלית לפיתוח השומרון רובי טלמן, הודיעו כי עשו זאת כאות מחאה על השביתה שהוכרזה על ידי החברה.

דגן הבהיר: "אנחנו לא מעוניינים להיות מנויים בחברת סלולאר ישראלית ששכחה לאיזה צד של המתרס היא משתייכת. בשעת מלחמה החברה מחליטה לגנות 'קיצוניים בשני הצדדים?' על איזה קיצוניים היא מדברת? על משפחות שמתגוררות בלוד? על ילדים שלא יכולים לישון בלילה? על ילדים בדרום שלא ישנים כבר שבוע, כי מישהו מנסה לגדוע את חייהם? אין שני צדדים למתרס. יש כאן מדינה במלחמה".

גם המועצה האזורית גוש עציון הודיעה: "נצא למכרז חדש לאספקת שירותי תקשורת במקום סלקום שפועלת בחוסר רגישות". ראש המועצה שלמה נאמן הסביר: "לא יעלה על הדעת שבזמן שאחינו במקלטים, תבוא חברה ישראלית ותצטרף ליום הזעם הערבי".

ישראל גנץ, ראש מועצת בנימין, פנה למנכ"ל סלקום והודיע לו על כך שהוא מסיים את התקשרות המועצה עם החברה בשל החלטתה על "הזדהות עם שביתת אויבי ישראל". "התבלבלתם בין אוהב לאויב, שכחתם מי הצד הטוב ומי הצד הרע", כתב גנץ, "מדובר באבדן עשתונות ערכי שאני רואה מחובתי להתנער מהשתייכות אליו". דברים דומים הודיע גם ראש החברה לפיתוח בנימין -  אלדד בן זמרה.

כמו כן הודיעו גם הרבה מאוד לקוחות פרטיים על כך שהם מתנתקים מחברת סלקום, ואף נפוצה קריאה לציבור להצטרף למחאה. בעקבות כך ניתן היה לראות הערב כי מניית סלקום צנחה באופן דרסטי.

תגובת החברה הייתה: "חברת סלקום מעסיקה אלפי עובדים ועובדות, ערבים ויהודים שחיים יחד. אנחנו מתנצלים את העיתוי בו החלטנו לעמוד נגד הגזענות נפל בדיוק ביום בו מתקיימת שביתה במגזר הערבי, ואין קשר בין שני האירועים... אנו מחזקים את ידי חיילי ומפקדי צה"ל, תומכים ומחזקים את כלל תושבי המדינה ובעיקר את תושבי הדרום. נמשיך לפעול ולחזק את כלל תושבי המדינה בימים קשים אלו ולפעול לדו קיום ולעבודה  משותפת".

תגיות:מחאהסלקום

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה