סלבס בהתחזקות

אביב אלוש נפרד מסבתו שנפטרה בגיל 100, ומרגש: "אישה משכמה ומעלה וצדיקה"

אברהם אביב אלוש ריגש אתמול (ד') את מעריציו ועוקביו ברשתות החברתיות, כאשר פרסם פוסט פרידה מסבתו - שנפטרה שלשום, והיא בת למעלה ממאה שנה לדבריו. "תחיה תחת הקדוש ברוך הוא. הוא למעלה ואתה למטה", בירכה אותו הסבתא ז"ל, בסרטון שצולם ממש לאחרונה

אא

אברהם אביב אלוש ריגש אתמול (ד') את מעריציו ועוקביו ברשתות החברתיות, כאשר פרסם פוסט פרידה מסבתו - שנפטרה שלשום, והיא בת למעלה ממאה שנה לדבריו. 

"ברוך דיין האמת", הוא פותח וכותב לצד סרטון של סבתו. "אתמול "סבתא חמאמה" סבתא רבא שלי היקרה נפטרה בשיבה טובה בגיל 100 פלוס קשה לדעת בדיוק. אישה משכמה ומעלה וצדיקה שעברה סיפור חיים מטורף ועוצמתי והשאירה אותנו עם הרבה מוסר השכל, אמונה גדולה ובעיקר אהבת ישראל ושמחת חיים.

"שזכותה תגן עלינו אמן וכמו שהיא היתה בפשטות מתפללת כל יום וכל היום על כל עם ישראל ועל גאולה שלמה ככה שיתקבלו תפילותיה על העם שלנו בארץ ובעולם על החיילים שלנו וכוחות הבטחון. ושחרבם של אויבינו תבוא בליבם".

לדבריו, את הסרטון הזה הצליחו לצלם ממש לאחרונה, כשביקרו את הסבתא ז"ל וזכו לקבל ממנה ברכה ללידה קלה. "לשמחתי יצא לנו לבקר אותה לאחרונה והוידאו הזה היה כשהלכנו לקבל ממנה ברכה ללידה טובה שברוך השם היתה טובה. (סבתא חמאמה היתה מיילדת בתימן) ויצאנו ממנה שמחים ומחוזקים", הוא מסכם. 

"תחיה תחת הקדוש ברוך הוא. הוא למעלה ואתה למטה", בירכה אותו הסבתא בסרטון, בשפה התימנית. 

"זה הסוד, נכון?", שאל אביב בסרטון והסבתא השיבה: "הכל חי וקיים ממנו. הלידה, ההליכה, הכל ממנו. כל הדברים בידו".

תגיות:סבתאאביב אלושפטירהמרגשפוסט

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה