חדשות יהדות

משפחות ההרוגים במירון בבקשה משותפת מעם ישראל. מהי?

הבוקר (רביעי) מתפרסם מכתב, בשמם של 45 המשפחות השכולות, שאיבדו את יקיריהם באסון מירון. במכתבם, קוראים לעם ישראל להתחזק באהבת חינם ובמצוות שבין אדם לחברו

  • א' סיון התשפ"א
(צילום: דוד כהן / פלאש 90)(צילום: דוד כהן / פלאש 90)
אא

הבוקר (רביעי) מתפרסם מכתב, בשמם של 45 המשפחות השכולות, שאיבדו את יקיריהם באסון מירון. במכתבם, קוראים לעם ישראל להתחזק באהבת חינם ובמצוות שבין אדם לחברו

"שבר על שבר הושברנו ביום הבהיר יומא דהילולא דרשב"י, שם במקום ציון קדשו בשיא ועוצם השמחה וקבלת עול מלכותו יתברך נקטפו וניטלו נשמות יקירינו זכר צדיקים לברכה ועלו למרום במקום ובזמן כה קדוש ומרומם, כי גדול יום ה' ונורא הוא, מי יכילנו", פותחים בני המשפחות את מכתבם המשותף.

"עם ישראל וכל העולם הזדעזע עד עומק השיתין ממה שאירע לנו ולכלל עם ישראל ביום הנורא הזה, אנו נמצאים עדיין בימי השבעה, וליבנו בל עימנו, ובחשבון נפשינו מה חרי האף הגדול הזה", ממשיכים בני המשפחה ומבקשים מהקוראים את מכתבם להתחזק באהבת חינם ובנתינת כבוד זה לזה.

"עתה ברצוננו להעלות נשמות יקירנו ולעורר לבבות נכאבות, אנו מבקשים וקוראים בשורות אלו למען הכלל והפרט ולמען נשמות טהורות שעלו למרום למען עם ישראל קרבנות תמימות זכות ונקיות, נפשינו בבקשתנו מכל מי שיש לב בשר בקרבו, אנא אחים יקרים בואו ונתחזק באהבת חינם ובנתינת כבוד זה לזה. לדאבון לב נחסרנו באהבת ישראל ובמידת קבלת חברינו בנחת רוח, וזקוקים אנו לחיזוק גדול בענין של בין אדם לחברו וכבוד חברו", קוראות המשפחות השכולות.

"אנא מכם, הבה נתחזקה ביכולת לקבל דעת השני ולכבד ולאהוב כל אחד ואחד מישראל, וכך בימים אלו נתקן נושא חשוב וכאוב זה, בפרט בזכות הרשב"י שיקירינו זכו להתעלות ביומא הילולא דיליה ובמקום קדשו והוא זה מי שאמר, אנן בחביבותא תליא. וזכות זו תנחם אותנו ותהיה לעילוי נשמת יקירינו, ותביא במהרה את קץ גלותינו ותחילת פדיון נפשנו", מסיימים בני המשפחה את דבריהם.

הרב זמיר כהן בעקבות האסון במירון: איך דווקא במקום קדוש קורה אסון גדול כל כך?

זוכרים את הרוגי האסון - מעשים, היכנסו לכאן.

תגיות:אסון מירוןעם ישראל

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה