אסטרולוגיה ומזלות

מזל תאומים לפי היהדות: ילידי חודש סיוון? הכול על מזל תאומים

מזלו של חודש סיוון הוא מזל תאומים המשתייך ליסוד האוויר. מהן נקודות החוזקה של בני מזל תאומים? מהן נקודות החולשה הדורשות תיקון? להלן כמה מאפיינים של בני מזל תאומים

(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

מזל תאומים הינו המזל השלישי בגלגל המזלות. רבי חיים פלאג'י כותב: "לכל מזל אין פה ולשון, ולמזל סיוון יש לו, שניתנה בו תורה, לקיים 'והגית בו יומם ולילה'" (מועד לכל חי, סימן ח, סעיף ד). כלומר, משום שהתורה ניתנה בחודש סיוון אז למזל חודש זה ניתן כוח הדיבור בכדי לקיים את מצוות לימוד התורה, ואכן המאפיין הבולט ביותר של בני מזל תאומים הוא יכולת התקשורת המדהימה שלהם. הם אלופים בהעברת מסרים, בעלי כושר שכנוע פנומנלי ואנשי שיחה מרתקים.

 

מתנות וכלים

על בני מזל תאומים נאמר שהם יכולים למכור קרח לאסקימוסים. הם ניחנו בכישרון מפותח לשפה, הבעה עצמית וכתיבה. הם מוגדרים במהותם כאנשי שיחה ויודעים לעבור בזרימה מנושא לנושא.

יסוד האוויר המשויך להם יוצר בהם את הנטייה לקלילות ואת היכולת לעשות שינויים ומעברים בקלות.

הם גמישים ובעלי כושר הסתגלות ולכן הם יתאימו את עצמם בקלות לכל סיטואציה ולכל מקום.

בני מזל תאומים הם אנשים חברותיים, בעלי רוח נלהבת ותוססת.

הם מאופיינים בסקרנות גדולה, מגלים עניין בנושאים שונים ורוצים תמיד לדעת הכול. הסקרנות שלו גורמת לו לרצות לשאוב מידע בתחומים שונים, ללמוד על אנשים ועל העולם, ולכן היא שהופכת אותו לבעל ידע נרחב.

הם בעלי אינטליגנציה מפותחת, מאוד פיקחיים, בעלי ידע בתחומים שונים וכישרוניים.

טוב להיות חבר שלהם משום שהם לא אנשים שיפוטיים ובעת מחלוקת תמיד יוכלו לעזור לך לראות את הצד השני של המטבע בזכות יכולתם להבין את מניעיהם ורגשותיהם של שני הצדדים.

אתגרים אינטלקטואליים הוא תחביב אהוב עליהם ולכן הם יכולים להיכנס לוויכוח רק לשם האתגר עצמו. הם ייהנו מכל דבר שידרוש מהם מאמץ מחשבתי.

בני מזל תאומים מסוגלים לעשות כמה פעולות בו-זמנית. הם מהירים וזריזים במחשבתם ובמעשיהם וכל אלה מסייעים להם לסיים מטלות בזמן קצר.

 

נקודות חולשה הדורשות תיקון

בני מזל תאומים מתקשים להגיע לידי החלטה או לידי עמדה יציבה ומגובשת. הם יקפצו מעמדה לעמדה אחרת, כאשר בכל פעם הם יציגו דעות סותרות.

הם מסוגלים להתלבט תקופה ארוכה, להגיע לידי החלטה ואז לסגת ממנה. לכן, עליהם לאמץ יותר התמדה ויציבות על מנת להגיע לאיזון.

הקלילות המאפיינת אותם עלולה לעיתים לבוא על חשבון ערכים חשובים ולכן עליהם להבין שחלק בלתי נפרד החיים הוא נושא המחויבות. עליהם ללמוד להיות נאמנים לאמת המוחלטת המשקפת את ערכיהם.

בני מזל תאומים מתקשים לסיים משימות. הם יתחילו פרויקט או מטלה ויפסיקו באמצע. לכן, לא יזיק להם לעבוד על מידת ההתמדה והעקביות.

כמו כן, יציבות, יסודיות ואחראיות ייסעו בעדם להגיע לסיום המטרות שהגדירו לעצמם.

הם נוטים להשתעמם מהר ולכן עלולים לפעמים להיות חסרי סבלנות מה שעלול להיות עבורם לרועץ בסיטואציות שונות.

הגמישות בה ניחנו בני מזל תאומים עלולה להקשות עליהם בעת צומת של קבלת החלטות, מכיוון שהם רוצים לרקוד על שני חתונות ולהרוויח את המעלות שבכל בחירה. גם לאחר קבלת החלטה הם עלולים לחוש תחושת החמצה על מה שהפסידו ויכלו לקבל אם היו מחליטים אחרת. לכן, עליהם לאמץ אל תוך חייהם יותר יציבות, מנוחה ושקט פנימי שיאזנו את התנועתיות המאפיינת אותם.

 

מדוע כולנו נמצאים במזל תאומים, במידה מסוימת? הרב יצחק פנגר בשיחה מרתקת:

תגיות:אסטרולוגיהמזל תאומים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה