חם ברשת

"אמא תצילי אותי מעצמי": אם מהדרום משתפת במצבו של בנה שסובל מחרדות

על רקע המצב הביטחוני המתוח בארץ, הורים רבים ברחבי הארץ מתקשים לספק לילדיהם הקטנים ביטחון ולהפיג את פחדיהם. אם שמתגוררת בדרום הארץ מספרת איך זה מרגיש לה לספק הגנה לבנה בן העשר שסובל מחרדות בשל המצב הביטחוני

אא

על רקע המצב הביטחוני המתוח בארץ, הורים רבים ברחבי הארץ מתקשים לספק לילדיהם הקטנים ביטחון ולהפיג את פחדיהם. אבל עבור הורים ביישובי עוטף עזה והדרום - הפחד הזה מנת חלקם מזה שנים.

בכל פעם שאזעקה נשמעת, בכל פעם שהמתיחות גוברת אפילו טיפה - הילדים מתכנסים אל תוך עצמם, מבקשים הגנה, מבקשים שקט - ואין. 

"אמא תצילי אותי", כך ביקש בנה הבכור של מורן הילה מדמוני, ישראל מאיר, מאמו - שבפעם המי יודע כמה מצאה את עצמה בוכה ודואגת לשלומו של בנה, ששוב סובל מחרדות בשל המצב הביטחוני. 

בפוסט מרגש ברשתות החברתיות, מתארת מדמון את הרגעים המפחידים שבהם נדרכה שוב וניצבה כמו לביאה, לתמוך ולאהוב ולהרגיע שהכל יהיה בסדר. "אמא תצילי אותי, כך ביקש בני הבכור ישראל מאיר, תוך הדי הפיצוצים ברקע, וגופו רועד ומזיע", כותבת מדמוני.  "ואני מביטה בו ושואלת: 'ממה אהוב'. 'מעצמי', ענה. ואני מוציאה שמן מרגיע ומושחת על מצחו. 'נוח אהוב לבי, משאת נפשי. אמא כאן לעולם. לא עוזבת, איתך בכאבך, חובשת את פצעי נפשך".

ממשיכה מדמוני וכותבת: "תוך ריצה לשירותים והקאות בלתי פוסקות, התקף חרדה בגיל עשר ואני מביטה בגוזל שלי שהפך לשבר כלי וגיבור בעל כורחו, ועיניי דומעות. וממאנת להאמין שכל זה קורה לבני. 'אמא למה מרשים להם לעשות לנו את זה?'. וכמו נבלעה לשוני - נאלמתי דום. רק מלטפת. מדינת ישראל לא יכולה על עזה?! וכמו נבלעה לשוני, נאלמתי דום. רק מלטפת, ומניחה את ראשו על ליבי השורף, לב של אמא. לילד שאיבד את ילדותו זה עשר שנים", היא מסכמת. 

 

 

 

תגיות:מהומותטיליםדרוםילדיםפוסטים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה