תרבות יהודית

תיעוד מרגש מבית החולים: בניה ברבי שר לפצוע מהפיגוע בצומת תפוח

משפחתו של בניה פרץ ביקשה – והזמר בניה ברבי התייצב בבית החולים ושר לו את "מישהו איתי כאן": "הגענו לחבק ולתמוך ולתת כוח לעוד כמה ימים של אור", אמר הזמר. צפו

אא

בניה פרץ, שנפצע קשה בפיגוע בצומת תפוח, עבר ניתוח בבית החולים, וכשהתעורר, ביקש לשמוע את השיר "מישהו כאן איתי" של בניה ברבי. משפחתו של פרץ פנתה לזמר שמיד התייצב והגיע עד אליו להופיע ולחזק. 

ברבי הגיע ביום חמישי האחרון לבית החולים בלינסון, שם אושפז פרץ בן ה-19 מבית שאן, לאחר שנורה על ידי מחבל בצומת תפוח בדרכו לישיבה. ברבי הגיע עם ההרכב שלו, בזמן שפרץ שכב במיטתו, וביצע את השיר "מישהו איתי כאן".

ברבי אמר בראיון לידיעות אחרונות: "הגענו עם כל ההרכב והיה מאוד מאוד מחזק. יש לו משפחה שאוהבת ותומכת, והמון חברים שנמצאים איתו מהרגע שזה קרה, נמצאים איתו בניתוח, מחכים שהוא ייצא. העולם שלהם עצר מלכת והלב נתון בשבילו. הגענו לחבק ולתמוך ולתת כוח לעוד כמה ימים של אור".

ראש העיר פתח תקווה, רמי גרינברג, אמר כי "מדובר בבשורה משמחת ומרגשת מאוד. בשם תושבי העיר אני מאחל לבניה פרץ רפואה שלמה ומהירה. כמו כן אני מודה לבניה ברבי שהוכיח כי מעבר לכישרון שלו, הוא גם אדם נפלא, ערכי ובעל רגישות רבה".

צפו בביצוע המרגש מבית החולים:

 

תגיות:בניה ברבימוזיקה יהודית

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה