חדשות בארץ

סמוטריץ’ בשייח’ ג’ראח: "הלגיטימציה למנסור עבאס מתהפכת עלינו"

בסיור בשכונת שמעון הצדיק (שייח' ג'ראח) בירושלים, יצא יו"ר הציונות הדתית בצלאל סמוטריץ' נגד שיתוף הפעולה הפוליטי עם יו"ר רע"מ מנסור עבאס: "מי שנותן לתומכי המחבלים לגיטימציה להיות חלק ממשלת ישראל – שלא יתפלא שהמחבלים מרימים ראש נגד עם ישראל"

סמוטריץ’ (צילום: אוליביה פיטוסי, פלאש 90)סמוטריץ’ (צילום: אוליביה פיטוסי, פלאש 90)
אא

יו"ר הציונות הדתית, חבר הכנסת בצלאל סמוטריץ', הגיע בצהריים (שני) עם חברי סיעתו לסיור בשכונת שמעון הצדיק (שייח' ג'ראח) בירושלים.

"ההיסטוריה חוזרת", אמר סמוטריץ' בסיור. "בכל פעם שמדינת ישראל מנהלת משא ומתן ושיחות כניעה עם הערבים שכופרים בזכות קיומנו – הטרור, שנובע מתקווה, משתולל. כך היה בהסכמי אוסלו שהתפוצצו לנו בגל טרור, וכך גם היום כשתומכי הטרור הופכים ללשון מאזניים ולממליכי מלכים במדינת ישראל".

על רקע הכוונה של יו"ר ימינה, נפתלי בנט, להקים ממשלה עם מפלגות השמאל שתישען על רע"מ, ובצל הפרות הסדר האלימות של הפלסטינים בירושלים, הצהיר סמוטריץ': "הלגיטימציה שנותנים ממש כעת לעבאס ותומכי הטרור מתהפכת על אזרחי ישראל. אזרחי ירושלים נמצאים במצור, וזו בושה וחרפה. דווקא ביום ירושלים – היום בו חזרנו לחבלי המולדת בירושלים, בשומרון וביהודה – ירושלים תחת מתקפה".

"מי שנותן לתומכי המחבלים לגיטימציה להיות חלק ממשלת ישראל – שלא יתפלא שהמחבלים מרימים ראש נגד עם ישראל. גדעון, נפתלי, אל תזרקו את האידיאולוגיה הימנית בחבירה למי שממש היום משלהב את ההמונים ומעודד את האלימות המטורפת נגד יהודים. גדעון, זאב, שרן, יועז, נפתלי, איילת, מתן, עידית, ניר – תסתכלו על טובת מדינת ישראל, תעצרו את החרפה", חתם יו"ר הציונות הדתית את דבריו.

תגיות:ירושליםבצלאל סמוטריץ'מנסור עבאס

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה