חדשות בארץ

הבוקר: רקטות לעוטף עזה, מעבר ארז נסגר

דובר צה"ל מסר, כי זוהו שלושה שיגורים לעבר יישובי העוטף, אחד מהם יורט על ידי כיפת ברזל. מתאם פעולות הממשלה בשטחים הודיע על סגירתו המיידית של מעבר ארז, למעט במקרים הומניטריים וחריגים

ארכיון (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)ארכיון (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)
אא

אזעקת צבע אדום הופעלה הבוקר (שני) בעיר שדרות ובמרחב עוטף עזה. דובר צה"ל עדכן בהמשך, כי זוהו שלושה שיגורים משטח הרצועה לעבר ישראל, וכי "ככל הנראה לוחמי ההגנה האווירית יירטו שיגור אחד".

אמש לפני חצות נורו שתי רקטות מרצועת עזה, אולם השיגורים היו כושלים ונפלו בשטח הרצועה. מוקדם יותר אתמול שיגרו הפלסטינים שתי רקטות לעבר אשקלון, אחת מהן יורטה על ידי סוללת כיפת ברזל והשנייה נפלה בשטח פתוח. בחסדי שמיים, לא היו נפגעים. מעיריית אשקלון נמסר, כי לא היו נפילות בשטח העיר וכי לא דווח על נזקים.

בתגובה לשיגור הרקטות והפרחת בלוני התבערה והנפץ לעבר ישראל בימים האחרונים, תקף צה"ל הלילה בירי טנקים מספר עמדות צבאיות של חמאס ברצועה. מתאם פעולות הממשלה בשטחים (מתפ"ש), אלוף רסאן עליאן, הודיע הבוקר על סגירתו המיידית של מעבר ארז, למעט במקרים הומניטריים וחריגים, זאת לאחר שאמש נסגר מרחב הדיג ברצועה. "ארגון הטרור חמאס נושא באחריות לכל הנעשה ברצועת עזה וממנה כלפי מדינת ישראל, והוא יישא בהשלכות לאלימות המופעלת כנגד אזרחי המדינה", נאמר בהודעת מתפ"ש.

אתמול הגבירו הפלסטינים את טרור הבלונים, שחודש על ידם בימים האחרונים לאחר תקופה ארוכה של הפסקה. על פי נתוני כבאות והצלה, כ-40 שריפות שפרצו בעוטף עזה נגרמו כתוצאה מבלוני תבערה. לשמורת יער בארי נגרם נזק כבד, ושלושה שדות חיטה עלו באש. תנועת הרכבות בין אשקלון ובאר שבע (קו הנגב המערבי) הופסקה לזמן קצר בשל שריפה שפרצה בסמוך למסילה באזור שדרות.

תגיות:חמאסרצועת עזהרקטות

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה