חדשות בארץ

דרמה חריגה באיכילוב: תינוק בן יומו נחטף מבית החולים על ידי אביו, בארגז אופניים

דרמה בבית החולים איכילוב בתל אביב: במהלך הלילה (ד') הגיע לבית החולים אב בן 34 והוציא מהפגייה תינוק בן עשרה ימים, ללא אישור. האב ניתק את בנו מהמכשירים שאליהם היה מחובר, הניח אותו בתוך ארגז על מושב אופניים חשמליים, ונמלט מהמקום

(צילום: פלאש90)(צילום: פלאש90)
אא

דרמה בבית החולים איכילוב בתל אביב: אתמול (ד') הגיע לבית החולים אב בן 34 והוציא מהפגייה תינוק בן עשרה ימים, ללא אישור. האב ניתק את בנו מהמכשירים שאליהם היה מחובר, הניח אותו בתוך ארגז על מושב אופניים חשמליים, ונמלט מהמקום. 

משטרת המחוז שהוזעקה למקום, הצליחה לבסוף לאתר את האב ולעצור אותו בכניסה לבית החולים 'שיבא' תל השומר, כשהתינוק במצב יציב. 

גורמים המעורבים בחקירתו מוסרים כי האב עשה זאת משום שלטענתו, בנו לא קיבל טיפול הגון בבית החולים - אך לא יכול היה לספק הסבר לעובדה שהוא עצמו סיכן את בנו, בכך שניתק אותו מן המכשירים. על פי הדיווחים, האם כלל לא הייתה מעורבת בחטיפה, והגמחה הייתה של האב בלבד. 

היום יובא החשוד לבית משפט השלום בתל אביב, ומעצרו יוארך בארבעה ימים עד לגמר החקירה. 

תגובת בית חולים איכילוב: "מדובר באב שמוכר עם רקע רפואי, חטף את בנו הפג מהעריסה בפגיית בית החולים שבה הוא מאושפז, וברח עמו חרף התנגדות הצוות, אל מחוץ למחלקה. הוא הצליח לחמוק עם אופניו יחד עם התינוק אל מחוץ לבית החולים. בית החולים ומשטרת ישראל מיד פתחו בחיפושים, ולבסוף האב אותר בכניסה לבית החולים 'שיבא', שם נעצר. בנו התינוק מיד אושפז כשהוא במצב יציב. בית החולים פתח בחקירת האירוע, ודווח עליו לכל הגורמים הרלוונטיים".

תגיות:ילדחדשותחטוף

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה