חדשות בארץ

"העם שלנו יודע להתאחד בזמני משבר, חבל שזה לא קורה באירועים שמחים"

איתמר, צעיר לא דתי מתל אביב, סיפר על ביקורי התנחומים שערך בבתיהן של שתי משפחות שאיבדו את יקיריהן באסון במירון: "תלכו, תנחמו אותם, אתם לא מבינים כמה כוח זה נותן להם, ומבטיח שגם לכם"

  • כ"ג אייר התשפ"א
הדלקת נרות במירון לזכר ההרוגים (צילום: David Cohen/Flash90)הדלקת נרות במירון לזכר ההרוגים (צילום: David Cohen/Flash90)
אא

בעקבות האסון הכבד במירון, נמשכים גילויי ההזדהות והערבות ההדדית של עם ישראל עם משפחות ההרוגים. בפוסט מרגש שפורסם אתמול (שלישי) בפייסבוק, סיפר איתמר, צעיר לא דתי מתל אביב, על רשמיו מביקורי התנחומים שערך בבני ברק בבתיהן של משפחות לוי וזקבך שאיבדו את יקיריהן באסון.

"היום הגעתי בפעם הראשונה בחיי ללב בני ברק. נסעתי לשבעה של שני בחורים שנהרגו באירוע במירון. לא הכרתי אותם, אני אפילו לא יודע איך הם נראים, אבל הרגשתי שאני חייב לעשות משהו כדי שהמוות שלהם לא יעבור לידי.

לקחתי אוטובוס לבני ברק, קניתי בדרך שתי עוגות בד"צ, והלכתי עם הרבה חששות לבית האבלים. ישבתי עם האבות של משה ומנחם, סיפרתי שאני גר במרכז תל אביב ושהיה לי חשוב לבוא להשתתף באבל, ולהגיד להם שאנחנו איתם, כולנו.

דיברנו המון על כמה העם שלנו יודע להתאחד בזמני משבר, וכמה חבל שזה לא קורה דווקא באירועים שמחים. שניהם סיפרו כמה מרגש אותם שדווקא אנשים לא מהמגזר באים וכמה כוח זה נותן.

סיימנו בחיבוק ובבכי, ועם ההבנה שהחיבור בינינו, בין התל אביבי החילוני לבין החרדי אבא לארבעה מבני ברק הוא חיבור יותר חזק ממה שנדמה, ושבסוף כולנו בני אדם שרק רוצים לעשות טוב בעולם.

נשארו עוד יומיים לשבעה, תלכו, תנחמו אותם, אתם לא מבינים כמה כוח זה נותן להם, ומבטיח שגם לכם".

תגיות:ניחום אבליםהאסון במירון

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה