חדשות בעולם

מסר מספר טלפון שגוי ולא ידע שהוא הזוכה הגדול בהגרלה

גבר צעיר שזכה בפרס הגדול בלוטו, הזין מספר טלפון שגוי ובמשך חמישה ימים לא ידע שהוא מיליונר. "לא ידעתי שזכיתי עד שבדקתי שוב את הכרטיס", אמר לתקשורת המקומית

אא

במשך חמישה ימים, גבר אוסטרלי צעיר, ששמו לא פורסם, לא היה מודע לכך שהוא הזוכה הגדול בהגרלת הלוטו "פאוור בול" שמתקיימת במדינה. כשהוא הגיש את הכרטיס הזוכה שלו בהגרלה, הוא רשם מספר טלפון שגוי, ולכן כשחיפשו אותו בשביל לבשר לו שהוא הזוכה – לא הצליחו להשיג אותו.

לאחר שנחשפה הזכייה הגדולה, בסכום של כ-110 מיליון שקלים, עובדי הארגון ניסו לאתר את הזוכה המאושר. בשלב מסוים, הם פנו לתקשורת המקומית שביקשה ממשתתפי ההגרלה לבדוק את הכרטיסים שמילאו, בתקווה שהזוכה הגדול יפנה אליהם. כשאותו גבר אוסטרלי הבין שטרם נמצא הזוכה, הוא החליט לבדוק את הכרטיס ולהפתעתו גילה שהוא הזוכה הגדול.

"לא ידעתי שזכיתי עד שבדקתי שוב את הכרטיס. שמעתי שיש זוכה בהגרלה שניסו ליצור איתו קשר, אבל בכלל לא האמנתי שזה יכול להיות אני. אפילו אמרתי לחבר שבחיים לא אנצח, אבל זה קרה", סיפר הזוכה. לאחר שגילה על הזכייה, הצעיר התקשר למוקד ההגרלה, שם סיפרו לו שמסר מספר טלפון שגוי ושניסו להשיגו במשך חמישה ימים.

תגיות:זכייהרץ ברשת

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה