חדשות יהדות

מצמרר: חודשיים לפני שנהרג, ידידיה חיות ז"ל הקליט את הדברים האלו

יומיים לאחר שנקבר ידידיה חיות ז"ל שנהרג באסון במירון, נמצאו הקלטות מצמררות בהן הוא מצטט את המשפט של אור החיים הקדוש על מכת צפרדע: "מכה זו מבהלת הנפש ואין אדם בטוח בחייו". האזינו

ידידיה חיות ז"לידידיה חיות ז"ל
אא

יומיים לאחר שנקבר הנער ידידיה חיות ז"ל, שנהרג באסון במירון, פרסם אתמול (שני)  צוות מערכת 'בני היכלא' של מחלקת "קהילות וצעירים" של עיריית בני ברק, הקלטות מרגשות של ידידיה ז"ל.

ידידיה התמיד להשתתף בפעולות תורניות בקהילה, ובקטעי ההקלטות שנאספו, היה ניכר כי ענה תשובות בהתמדה לחידונים ואתגרים בנושאי הלכה ופרשת השבוע.

בהקלטה הראשונה, מבין מספר הקלטות שנמצאו, נשמע הנער ידידיה ז"ל משיב בקולו לשאלה שפורסמה, כשהוא נשמע מצטט באופן מצמרר את המשפט של אור החיים הקדוש על מכת צפרדע, שבתוך דבריו המשפט: "מכה זו מבהלת הנפש ואין אדם בטוח בחייו".

 

הוריו של הנער התרגשו לשמוע את קולו של בנם, כשהוא משיב בחוכמה ובבקיאות, שבוע אחר שבוע, לשאלות ולחידוני החידוד, ועושה זאת בהתמדתו האישית.

ראש עיריית בני ברק, אברהם רובינשטיין, שהגיע לנחם את הרב אביגדור חיות והאזין להקלטות בנו, שמע ממנו על הרגעים בהם היה הוא ובנו השני בסכנת חיים: "היינו במבחן קבלה לישיבתו של רשב"י, לישיבה של מעלה, אולם רק ידידיה ז"ל זכה להתקבל לישיבה, אני לא זכיתי!".

 

תגיות:האסון במירוןידידיה חיות

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה