פעילות הידברות

מנחמים את המשפחות השכולות, ומקבלים על עצמכם קבלות טובות

העולם נהיה טוב יותר: הידברות יוצאת בימים אלה לפרויקט קבלת קבלות טובות אישיות – "מקבלים לזכרם". במסגרת המבצע עם ישראל מחבק את המשפחות השכולות, ומתאחד לנחם אותם באמצעות קבלות טובות אישיות שכל מטרתן בשביל לעשות טוב עם השני. החיזוקים כולם יאספו לספרים מיוחדים שיועברו עם תום השבעה למשפחות השכולות. זה הזמן להצטרף

  • כ"א אייר התשפ"א
(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

הלילה שבין חמישי לשישי יזכר כאחד הלילות הטראגיים ביותר שחווה עם ישראל מאז קום המדינה. אלונקות אחרי אלונקות שמוצאות בזה אחר זה במהירות שיא, זעקות שבר של אמהות ואבות המחפשים אחר ילדיהם שנעדרים, ומתחם ההדלקות שהפך בן רגע למתחם המתים, הפכו את הלילה השמח ביותר לסיוט הגדול של כולנו. רגעי השמחה הפכו בן רגע לדממת מוות.

דווקא עכשיו, לאחר האסון הנורא שפקד אותנו, כשכולנו מרגישים כאב וצער, זה הזמן להתאחד למיזם שירפא ולו במעט את המשפחות ויאחד את עם ישראל כולו.

ארגון הידברות יוצאת במיזם שכולו הפצת אור וטוב לשני. מיזם "מקבלים לזכרם" – עם ישראל מחבק את משפחות השכול של אסון הר מירון.

מה שצריך לעשות זה פשוט מאד: מתאחדים לזכר הרוגי אסון הר מירון במעשים. מקבלים על עצמכם קבלה טובה, ואנחנו נעביר את הקבלות שלכם בספרים מיוחדים שיועברו עם תום השבעה למשפחות השכולות.

בימים קשים אלו, כשכולנו כואבים את הכאב של ארבעים וחמישה המשפחות שקיבלו את הבשורה הנוראה מכל, הצטרפו אלינו, למיזם שכולו לעשות טוב עם הזולת. קבלו עוד היום על עצמכם קבלה טובה, משהו שיעשה את העולם טוב יותר, וספרו לנו על כך. אנחנו נאגד את כל הקבלות הטובות לספרים שיישלחו אחר כבוד בתום ה'שבעה' למשפחות השכולות שבוודאי ישמחו לראות ולחוות את החיבוק הגדול של עם ישראל.

אתם בוודאי רוצים לנחם את המשפחות, כאן עושים את זה.

תגיות:הידברותאסון הר מירוןוכולם מקבלים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה