חדשות בארץ

העיתונאית בכתה תוך כדי שידור: "45 משפחות נהרסו. מי יסתכל להן בעיניים?"

תמר אלמוג - עורכת דין, עיתונאית ופרשנית לענייני משפט בערוץ 'כאן 11', דמעה תוך כדי שידור חדשותי על האסון במירון, ובקול חנוק אמרה: "כל הזמן מדברים פה על משילות. איפה המשילות שלכם, כשאנשים נהרגים?"

אא

תמר אלמוג - עורכת דין, עיתונאית ופרשנית לענייני משפט בערוץ 'כאן 11', דמעה תוך כדי שידור חדשותי על האסון במירון, ובקול חנוק אמרה את הדברים הבאים: "אני מנסה להסתכל על הדיון הזה שמתנהל כאן כרגע מהצד, והוא בלתי נתפש בעיניי. נהרסו 45 משפחות במדינת ישראל. נהרסו. אנחנו יושבים כאן ומדברים על דברים שיכלו להימנע. כל האנשים שידעו להצטלם ולקחת אחריות ומעורבות, ולמנות ולמנף את האירועים האלה - איפה הם עכשיו?

"איפה הם? מי יסתכל על המשפחות האלה בעיניים, מי יסתכל לנו בעיניים? כל הזמן מדברים פה על משילות. איפה המשילות שלכם, כשאנשים נהרגים?".

האולפן שבו התכנס הפאנל החדשותיהאולפן שבו התכנס הפאנל החדשותי

בתגובה להצעתו של מגיש נוסף בפאנל, שהציע לשרים המעורבים להתפטר, אמרה אלמוג: "הם לא צריכים להתפטר. הם צריכים קודם כל לטפל באירוע. עצם העובדה שכולנו מדברים כאן על האפשרות שאחר כך תהיה בריחה מאחריות, היא מראה כמה האמון הוא בשפל. כרגע זה לא משנה וזה לא עניין פוליטי. זה עניין שאנחנו לא מאמינים להם שהם ייקחו אחריות אחר כך, זה מה שמטריד. זה מטריד שאנחנו מדינה שיש לה כל כך הרבה ערכים, ואנשים כל כך נפלאים, ודברים כל כך טובים, ואיפה מדינת ההייטק הזאת, שהדבר הזה מתנהל אחרי כל כך הרבה התראות וגופים?".

בנקודה זו אמרה אלמוג: "אתה מדבר על זה ובו זמנית אתה רואה את ההלוויות", כשאת המילה 'הלוויות' אמרה בקול חנוק מבכי. "אתה חושב על כל המשפחות... אני חושבת על ההורים שלא יודעים מה קרה לילדים שלהם באותו רגע. והם יודעים שמישהו לא ייקח על זה אחריות אחר כך - אין לי מילים מול זה. אין לי מה להגיד", היא מסכמת.  

תגיות:הגשהמירוןאסון

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה