חדשות בארץ

הנגבי: "לא נחליף את נתניהו"

שר ההתיישבות צחי הנגבי דחה את האפשרות להחלפתו של ראש הממשלה בנימין נתניהו במועמד אחר מהליכוד. בגלי צה"ל דווח, כי יו"ר הכנסת יריב לוין מסרב להצעה להתמנות לראש ממשלה בממשלת רוטציה עם נתניהו

הנגבי והנגבי, ארכיון (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)הנגבי והנגבי, ארכיון (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)
אא

שר ההתיישבות צחי הנגבי דחה היום (ראשון) על הסף את האפשרות כי מועמד אחר מהליכוד יחליף את ראש הממשלה בנימין נתניהו בראשות הממשלה. "התשובה שלנו פשוטה", כתב בפייסבוק. "לא! לא נחליף את בנימין נתניהו. לא לשנה. לא לשעה".

"ולא רק בשל העובדה שחברי הליכוד בחרו בו ברוב מוחץ", הוסיף הנגבי. "ולא רק בזכות הצבעתם של למעלה ממיליון ישראלים וישראליות שהכתירו את הליכוד כמפלגה המובילה בכנסת בפער עצום מכל היתר. אלא בגלל הסיבה החשובה מכולן: נתניהו הוא ראש ממשלה מצוין, וישראל זקוקה ליכולותיו, לניסיונו ולמנהיגותו יותר מאי פעם".

"וגם אם תוקם כאן 'ממשלת פינוי', ואני מקווה שלא, לא ירחק היום והיא תתפורר ותיעלם. ונתניהו, בראשות הליכוד, בגיבוי מרבית העם, ישוב להנהיג ביד בוטחת את מדינת ישראל", חתם הנגבי את דבריו.

מוקדם יותר היום, דווח בגלי צה"ל כי יו"ר הכנסת יריב לוין מסרב בשלב זה להצעה להתמנות לראש ממשלה בממשלת רוטציה לתקופה של כשנה עד שנה וחצי, במהלכה יכהן נתניהו כראש ממשלה חליפי, כאשר לאחר מכן יחליף את לוין בתפקיד ראש הממשלה. ההצעה, שפרטיה התגלגלו במסדרונות הפוליטיים, נועדה לרכך את התנגדותו של יו"ר תקווה חדשה גדעון סער להיכנס לממשלת ימין בראשות הליכוד.

תגיות:יריב לויןצחי הנגביבחירות 2021

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה