סרטי טבע

מטורף: הוא נראה עגל רגיל, אבל לא תאמינו מה יש לו!

ביום שישי האחרון, נולד עגל בצפון מקדוניה במצב רפואי נדיר – עם שני ראשים המחוברים אחד לשני. על פי הווטרינרים: "לעגל סיכוי קטן לשרוד"

אא

ביום שישי האחרון, נולד עגל במצב רפואי נדיר במיוחד בכפר לאצ'ק שבצפון מקדוניה. העגל נולד עם שני ראשים, שני זוגות עיניים, שני פיות וזוג אוזניים אחד. בראיון לסוכנות הידיעות רויטרס, החקלאי שאחראי על גידול העגל הייחודי, וסקו פטרובסקי, סיפר כי על התפקוד של העגל, בהתייחס למצב המולד שלו המכונה פוליצפליה. "הפוליצפליה היא תופעה של ריבוי ראשים הקיימת בעולם החי, בעיקר אצל נחשים, במסגרתה החיה מגיעה לעולם עם שניים או שלושה ראשים. העגל הדו-ראשי בנוי משני גולגולות שהתחברו זו לזו, כך שאם פה אחד שותה חלב, גם הראש של השני משחזר את התנועה". עם זאת, בתקשורת המקומית צוטטו וטרינרים שסיפרו כי בדרך כלל מצב זה הוא נדיר ומותיר לעגל סיכוי קטן לשרוד לטווח הארוך.

"מוקדם בבוקר שמענו שהפרה עומדת להמליט וכשהעגל יצא ראינו שהוא יוצא דופן – עם שני ראשים. התקשרנו מיד לווטרינר, שהגיע ואמר כי מדובר בתופעה הגיונית וכי העגל יתפקד כרגיל", סיפר פטרובסקי והוסיף: "כל זמן שהעגל בחיים אני אשמור עליו, לא משנה כמה זמן או תשומת לב זה ייקח מאיתנו. נעשה הכול כדי להבטיח את קיומו".

 

תגיות:חדשות בעולםסרטוני טבע

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה