סלבס בהתחזקות

"מחיר האימפולסיביות": איתי תורג’מן נפרד מהקעקועים - ומקדש שם שמיים

השבוע, השחקן איתי תורג'מן ריגש את אלפי עוקביו ברשתות החברתיות, ואף קידש שם שמיים בפרהסיה כאשר קיבל על עצמו 'להתפטר' מסממנים שמזוהים עם העולם החילוני - הקעקועים שקעקע על גופו, שאסורים על פי ההלכה היהודית

אא

השבוע, השחקן איתי תורג'מן ריגש את אלפי עוקביו ברשתות החברתיות, ואף קידש שם שמיים בפרהסיה כאשר קיבל על עצמו 'להתפטר' מסממנים שמזוהים עם העולם החילוני - הקעקועים שקעקע על גופו. 

כידוע, על פי ההלכה חל איסור מוחלט לקעקע את הגוף, ככתוב: "וכתבת קעקוע לא תתנו בכם", ותורג'מן, שמתחזק ברוחניותו בשנים האחרונות, קיבל על עצמו עוד צעד בדרך העולה בית השם. 

לאחר הפרוצדורה, כתב תורג'מן את המילים: "מחיר האימפולסיביות".

זה שלוש שנים שתורג'מן מתחזק ברוחניותו: שומר שבת, קובע עתים לתורה, חובש כובע ככיסוי ראש ואף מתפלל בקברות צדיקים. 

לפני כשנה ריגש תורג'מן את הגולשים כאשר השיב על שאלות בסגנון 'מתי בפעם האחרונה', ועל השאלה מתי בפעם האחרונה התפלל - ענה בראיון ל'ישראל היום' כך: "הבוקר. הנחתי תפילין ואחר כך התפללתי את התיקון הכללי של רבי נחמן, שזה עשה מזמורי תהילים שאני אומר בכל יום. התפללתי גם תפילה אישית בהתבודדות, שיהיה לנו טוב, שיהיו לי דיבורים יפים, שיהיו פה דברים שיעשו טוב לך, לי ולמי שיקרא את זה".

עוד הוסיף תורג'מן ואמר כי "בשנים האחרונות הבנתי שאני זקוק לעזרה שמימית, ושאני לא יכול לבד. יש תקרה שממנה ועד התוצאה יש חלון, שממנו זה כבר לא תלוי בי, יש התערבות שמימית שמכריעה. ההבנה הזו מאפשרת לי לקבל בקלות את התוצאות במציאות".

את התפילות כסדר הוסיף לסדר היום שלו לפני כארבע שנים. "קיבלתי שיש בורא ושאני לא לבד, ושהמציאות היא לא רק תוצאה של הפעולות שלי אלא היא גם וגם. הבנתי שזה עובד יחד. הבורא רוצה שנהיה אקטיביים מתוך חיבור לעולם הזה, החומרי".

תגיות:התחזקותסלבסאיתי תורג'מן

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה