חדשות בארץ

ירושלים: שני ערבים תקפו יהודי – ונעצרו

שוטרים, שהיו בפעילות מבצעית באזור העיר העתיקה, זיהו שני ערבים תוקפים יהודי ונמלטים מהמקום. השניים אותרו כעבור זמן קצר ונעצרו

(אילוסטרציה: שאטרסטוק)(אילוסטרציה: שאטרסטוק)
אא

שני צעירים ערבים, שתקפו הלילה (שני) יהודי סמוך לשער שכם בירושלים, אותרו ונעצרו על ידי כוחות משטרה.

שוטרים, שהיו בפעילות מבצעית באזור העיר העתיקה, זיהו את השניים תוקפים את היהודי ונמלטים מהמקום. כוחות משטרה איתרו אותם בתוך זמן קצר. השניים, תושבי מזרח ירושלים בני 19, נעצרו והועברו לחקירה. בהמשך אותר קורבן התקיפה והופנה להגשת תלונה.

במשטרה אמרו, כי "כוחות משטרת ישראל הפרוסים באזור עוטף העיר העתיקה ימשיכו לפעול באופן גלוי וסמוי אל מול כל גורם שיפר חוק וישתמש האלימות".

מאות צעירים ערבים התפרעו אמש סמוך לשער שכם, יידו אבנים וירו זיקוקים לעבר השוטרים. הכוחות עשו שימוש באמצעים לפיזור הפגנות, ועצרו חמישה מתפרעים. יו"ר הציונות הדתית, בצלאל סמוטריץ', וחברי סיעתו הגיעו אל המקום כדי לעמוד מקרוב על היערכות המשטרה באזור העיר העתיקה, בעקבות מקרי האלימות מהימים האחרונים.

חבר הכנסת איתמר בן גביר אמר לאחר הסיור: "אנחנו מחזקים את השוטרים והחיילים שנמצאים כאן, אבל זה לא מוריד כהוא זה מהדרישה החד-משמעית שלנו. אפשר לפעול בנחישות, וכשהמשטרה רוצה היא יודעת לעשות זאת".

"גם הפרקליטות ומערכת המשפט יודעות לפעול ולהתגייס כשהן רוצות", הוסיף בן גביר, "וזה ממחיש את הצורך למה צריך להקים ממשלה ימין מלא מלא, כדי לשמור על ירושלים ועל בטחון התושבים בה".

תגיות:תקיפהמשטרת ישראלשער שכםירושלים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה