מעניין

"הרופאים לא נתנו לי סיכוי לחיות": האיש שנולד עם ראש הפוך - הפך למרצה מבוקש 

כשנולד, הרופאים אמרו לאמו שהוא יחיה לכל היותר למשך 24 שעות. כשראו שהוא חי יותר מכך, שינו את דעתם והודיעו לה כי הוא לא יעבור את גיל שבע, אולם היום הוא כבר בן 44, והפך למרצה מבוקש בברזיל 

אא

ברזיל: בחור בן 44 בשם קלאודיו ויירה דה אוליביירה - נולד עם מום נדיר שגורם לניוון שרירים חריף. 

כתוצאה מניוון השרירים נמצא ראשו מאחורי הגב, ידיו צמודות לבית החזה והוא הולך עך ברכיו - אך למרות הקושי החזותי והפיזי, קלאודיו הפך לאחד המרצים המבוקשים ביותר במדינתו ובעולם, דווקא בשל הקשיים שאותם חווה בחייו. 

למעשה, סיפורו היכה גלים בתקשורת המקומית כבר בלידתו, וגם כיום נמצאת הקהילה הרפואית במדינתו בהלם, בעקבות העובדה שהוא שרד - למרות התחזיות הפסימיות של כולם. "אף אחד לא נתן לי סיכוי", הוא משחזר בראיון לערוץ החדשות המקומי G1. "כל הרופאים אמרו לאמי שאני אשרוד ל-24 שעות מקסימום. כשהם ראו שזה לא קורה, הם שינו את עמדתם והודיעו שאחיה עד גיל שבע".

לדבריו, עם הרבה עזרה ואהבה ממשפחתו, הוא שרד גם הרבה אחרי והוכיח לכולם שאין לו בעיה להתמודד עם אתגרים ולחיות חיים נורמליים לחלוטין - הראיה לכך היא שהיום הוא עושה הכל כולל הכל כמו אדם רגיל. "יש רק דבר אחד שמדאיג אותי באמת בתקופה הזאת", אמר. "וזה התפרצות הקורונה שהגיע לממדי ענק גם בברזיל. אני נמצא בבידוד בביתי כבר שנה, ורק אם תהיה ירידה במספר הנדבקים, אני אוכל לחזור לאולמות שהייתי ממלא עם ההרצאות שלי. אני מאוד מתגעגע לזה", הוא מסכם. 

תגיות:רפואההעצמה אישיתמרצה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה