חדשות בארץ

בנט: "גודל השעה מחייב את כולנו לוויתורים ולגדלות נפש"

בדברים שנשא בטקס האזכרה לחללי מערכות ישראל שנערך בבית העלמין הצבאי בכפר סבא, אמר יו"ר ימינה נפתלי בנט: "האויבים שלנו עדיין לא מקבלים את הקיום שלנו. אנחנו מתפללים שהם יניחו את חרבם"

בנט (צילום: מייקל כץ)בנט (צילום: מייקל כץ)
אא

יו"ר ימינה נפתלי בנט השתתף היום (רביעי) בטקס האזכרה לחללי מערכות ישראל, שנערך בבית העלמין הצבאי בכפר סבא. בדבריו בטקס, הוא התייחס במרומז למשבר הפוליטי: "גודל השעה מחייב את כולנו, כלל מנהיגי ישראל, לוויתורים ולגדלות נפש. אני בטוח שזה אפשרי", אמר.

"בחדר האוכל במוצב ריחן שבלבנון אני זוכר הרבה ויכוחים אידיאולוגיים בין ימין לשמאל, אבל לפעולה יצאו כולם יחד כאיש אחד בלב אחד", הדגיש בנט. "האחריות שלנו כמנהיגים כלפי העם הטוב הזה היא להתעלות מעל המחלוקות ולעבוד יחד כאיש אחד בלב אחד".

"כאן, במדינת ישראל, הדברים הפשוטים ביותר לא מובנים מאליהם. כי האויבים שלנו עדיין, גם עכשיו, לא מקבלים את הקיום שלנו, של מדינה יהודית בארץ ישראל", הוסיף יו"ר ימינה. "ועד שהם לא יקבלו, או לא יפחדו מספיק, הם ימשיכו לנסות. ואנחנו נסביר להם ברור, במילים ובמעשים, שאנחנו לא הולכים לשום מקום. ושהאדמה הנוראה והיפה הזאת, אדמת ארץ ישראל, רוויה בדם של אהובינו, ואנחנו כאן להישאר".

"בבתי הקברות כאן טמונים מיטב בנינו ובנותינו, מכל הדעות, מכל העמדות, מהמרכז, מהפריפריה, דתיים וחילונים, ימין ושמאל, כל עם ישראל. משפחות שכולות אהובות, אנחנו מצדיעים לכן ומחבקים אתכן, ויש לנו היום שתי תפילות: אנחנו מתפללים שהחיבוק, אולי אולי, יקל עליכן במעט, ינחם במעט, ואנחנו מתפללים שהאויבים שלנו יניחו את חרבם ויבינו שאנחנו לא הולכים לשום מקום. יהי זכרם של יקירכם, יקירנו, ברוך", חתם בנט את דבריו.

תגיות:יום הזיכרוןנפתלי בנט

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה