חדשות בארץ

דיווח: נתניהו הציע לבנט את התיקים הבכירים של כחול לבן

ראש הממשלה בנימין נתניהו ויו"ר ימינה נפתלי בנט ייפגשו בפעם הרביעית, בניסיון לקדם את המשא ומתן להצטרפותה של ימינה לממשלה. על פי הדיווח ב"גלובס", לבנט הוצע לקבל את התיקים הבכירים המוחזקים בידי אנשי כחול לבן

נתניהו ובנט, ארכיון (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)נתניהו ובנט, ארכיון (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)
אא

ראש הממשלה בנימין נתניהו הציע ליו"ר ימינה נפתלי ימינה את התיקים הבכירים המוחזקים בידי אנשי כחול לבן, בראשם תיקי הביטחון והחוץ. כך דיווחה היום (שלישי) שירית אביטן כהן ב"גלובס". על פי הדיווח, נתניהו אינו מתכוון לתת לימינה את תיק המשפטים.

בנט ונתניהו ייוועדו בצהריים לפגישה נוספת, רביעית במספר, כשבמקביל תתקיים פגישה של צוותי המשא ומתן מטעם הליכוד וימינה. בהצהרה שמסר אתמול בכנסת לפני פגישתו עם ראש הממשלה, אמר בנט כי "ימינה הינה ותמשיך להיות שותפה מלאה במאמץ להקים ממשלת ימין יציבה וטובה. אמרתי לנתניהו שהליכוד יכול לספור את אצבעות סיעת ימינה לטובת הקמת ממשלה ימנית. אנחנו נפעל בכל הכוח ובכל האמצעים למנוע אסון של בחירות חמישיות. יש לא מעט דרכים יצירתיות ורעיונות יצירתיים להביא לזה, אבל בשביל זה צריך להפשיל שרוולים ולהתחיל לעבוד".

במקביל לשיחות עם ימינה, נמשכים בליכוד המאמצים לשכנע חברי כנסת לערוק לגוש התומך בנתניהו, וזאת מתוך הנחת עבודה שיו"ר הציונות הדתית, בצלאל סמוטריץ', לא ישנה את עמדתו ויסרב לתמוך בממשלה שתסתמך על מפלגת רע"מ. אנה ברסקי דיווחה במעריב, כי גורמים בליכוד פנו בעניין לחבר הכנסת יועז הנדל (תקווה חדשה). בשבוע שעבר דווח בכאן חדשות, כי עמיתותיו לסיעה של הנדל, חברות הכנסת שרן השכל ויפעת שאשא ביטון, קיבלו אף הן הצעות לערוק לליכוד.

מטעמו של הנדל נמסר, כי "הפניות נעשות כל הזמן. גם אם הוא מסרב, ההצעות ממשיכות לזרום, זה לא משנה. הוא מכיר את אופיין, ואומר לגורמים באופן ישיר שאין על מה לדבר". אתמול טענה חברת הכנסת יוליה מלינובסקי (ישראל ביתנו), כי קיבלה הצעה לערוק לליכוד תמורת מינויה לשרה וקבלת שריון ברשימת המפלגה לכנסת.

תגיות:נפתלי בנטיועז הנדלבחירות 2021

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה