סלבס בהתחזקות

הזמר ליאור נרקיס: "ההתקרבות לדת ממלאת אותי"

"אני לובש חולצה לבנה בשבת והולך לבית הכנסת וזה כיף לי": הזמר ליאור נרקיס מרגיש בנוח עם ההתחזקות שלו ולא מתבייש לחשוף את זה בראיון השבוע

אא

הזמר ליאור נרקיס (44) התראיין השבוע ל"ישראל היום" וסיפר על ההתקרבות שלו לדת וליהדות. כשנשאל מתי בפעם האחרונה קרה לו נס, הוא השיב: "בכל יום. התעוררתי בבוקר? זה נס. הילדים, אשתי, המשפחה והחברים בריאים? נס. בכל יום ניסים ונפלאות. אני מאוד מאמין בקדוש ברוך הוא ולאחרונה התחזקתי עוד יותר. תמיד הייתי מסורתי, הנחתי תפילין ונסעתי 13 שנים להתברך באומן, אבל מאז ראש השנה יצא לי לשמור שבת ואני שומר גם בחגים. בפסח אוכלים רק כשר וביומיום מפרידים בשר וחלב, כולנו, כי אשתי מסורתית מהבית".

נרקיס נשוי לספיר ואב לשלושה ילדים. הוא מתגורר בסביון ומספר על חיי הקהילה במקום: "אני לובש חולצה לבנה בשבת והולך לבית הכנסת וזה כיף לי. לפעמים אני לוקח את הבת שלי איתי. יש פה קהילה מדהימה. חב"ד סביון הפכו אותנו לקהילה אוהבת ותומכת, עם הרב שמואל ביסטריצקי, שבאמת הצליח לגרום לי ממש ליהנות מכל רגע, ויש לו הרבה נגיעה להתחזקות שלי. הוא לא רב של שטיפות מוח. להפך, הוא מגיע ממקום של מאה אחוז אהבה".

תגיות:ליאור נרקיססלבס בהתחזקות

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה