חדשות בארץ

מיכאלי נגד גנץ: "מכין את הקרקע לגניבת הקולות"

יו"ר מפלגת העבודה, מרב מיכאלי, מתחה ביקורת חריפה על יו"ר כחול לבן, בני גנץ, וטענה כי הוא "שוב לא מתחייב לא לשבת תחת נתניהו". כחול לבן: "מרב, הבחירות הסתיימו. אפשר לסיים עם ההשמצות"

גנץ (צילום: פלאש 90)גנץ (צילום: פלאש 90)
אא

יו"ר מפלגת העבודה, מרב מיכאלי, תקפה היום (ראשון) בחריפות את יו"ר כחול לבן, שר הביטחון בני גנץ. "‏הגנץ מכה פעמיים", כתבה בטוויטר. "שוב מכין את הקרקע לגניבת הקולות שלכם. תחת אזהרה מפני 'ממשלת ימין קיצונית ללא איזון שישמור על האזרחים', הוא שוב לא מתחייב לא לשבת תחת נתניהו. יש 61 מנדטים שהצביעו נגד נתניהו, בואו פשוט נקים איתם ממשלה, לפני שגנץ שוב ממליך את ביבי".

דבריה של מיכאלי נכתבו על רקע דברים שאמר אמש גנץ, במהלך חגיגות המימונה במושב מנחמיה, מהם השתמע במרומז כי ישקול להיכנס לממשלה בראשות נתניהו כדי למנוע הקמתה של "ממשלת ימין קיצונית", כלשונו: "הימים ימי הכרעה פוליטית. מיום הבחירות אני עושה כל שביכולתי כדי שתקום ממשלה ישרה ויציבה. נלך עם מי שיושר בערכיו, נרחיק את מי שאינטרסים אישיים בליבו. אסון יקום עלינו אם תוקם ממשלת ימין קיצונית בראשות נתניהו, עם גורמים גזעניים, ללא איזון שישמור על טובת האזרחים.

בכחול לבן הגיבו על מתקפתה של מיכאלי: "‏מרב, הבחירות הסתיימו. אפשר לסיים עם ההשמצות. לא נשב תחת נתניהו, ונעשה הכל כדי שיסיים את תפקידו. אם את מחפשת לייקים בטוויטר – לא על הגב שלנו".

תגיות:בני גנץמרב מיכאליבחירות 2021

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה