מעניין

לפני שהלכה לעולמה - המורה הזו ביקשה דבר אחד

לפני שהלכה תמי וודל מג'ורג'יה לעולמה, היא ביקשה דבר אחד. כשהסיפור שלה התפרסם, הוא הצליח לרגש אנשים מסביב לעולם

אא

לאבד אדם קרוב זה אף פעם לא פשוט. גם כשמדובר על אדם שאינו קרוב משפחה, אלא מישהו שהצליח להשפיע על חיינו. כך הייתה תמי וודל, שלעולם לא תדע כמה רושם והשראה השאירה לתלמידיה.

תמי וודל פעלה כל חייה כמורה בבית ספר יסודי בג'ורגי'ה, ארצות הברית, ופרשה זמן קצר לפני שנפטרה בגיל 58 ממחלת הסרטן. תמי הייתה מורה מסורה שהאמינה שלכל ילד צריכה להיות הזדמנות שווה ללמוד. ביוני 2018 היא הלכה לעולמה, אך למרות שליבה נדם, היא הצליחה להשאיר חותם על סביבתה הקרובה.

ד"ר בראד ג'ונסון, קרוב משפחתה של תמי, אמר "היא הייתה מסוג המורים שכל תלמיד אהב. היא ידעה לתת יחס לכל תלמיד שהזדקק לה. לא פעם היא קנתה מכספה מצרכים, בגדים, מזון ודברים נוספים עבור תלמידים מבית הספר, ואת הכול היא עשתה בחיוך ומרצון".

כשתמי הרגישה שסופה קרב, היא התעקשה להעביר בקשה אחת ומיוחדת בנוגע להלווייתה. תמי ביקשה שבמקום פרחים, הנוכחים בהלוויה יביאו תרמילים מלאים בציוד לבית הספר כתרומה. עמיתיה לעבודה, תלמידיה ותלמידים משנים קודמות, מילאו את משאלתה האחרונה ברצון.

ביום שנקברה, עשרות תרמילים היו מונחים על האדמה, כפי שתמי ביקשה. על פי הפרסום של קרוב משפחתה, 100 מורים התנדבו למלא את כל התרמילים ולוודא שיועברו לתלמידים שבאמת זקוקים לכך. לדבריו, התרמילים היו מלאים מחברות, צבעים, עטים, משחקים, אוכל וצעצועים, שיוכלו לסייע לתלמידים שידם אינה משגת. לאחר שהפוסט על משאלתה האחרונה של תמי פורסם, אנשים רבים יצרו קשר בכדי לברר כיצד הם יכולים לתרום תרמילים נוספים עם אספקה.

תמי בחרה לסיים את חייה כפי שהיו חייה באמת – עם דאגה לזולת. אילו הייתה יודעת כיצד המעשה שעשתה במותה השפיע על חייהם של ילדים רבים, היא הייתה נפעמת. סיפורה של תמי בא להזכיר לנו את ההשפעה החיובית שיכולה להיות לאנשי חינוך על חיינו ולהמחיש כמה כוח יש לקהילה כשהיא מחליטה לעבוד בשיתוף פעולה.

מהי הדרך הטובה ביותר לקבלת שפע, ומדוע חשוב לפתח רגישות לזולת? הרב זמיר כהן עם סגולה נפלאה לעושר

 

תגיות:רץ ברשתחינוךואהבת

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה