חדשות בארץ

אלמנתו של ההרוג בתאונה גילתה על מותו בוואטסאפ: "צריך לעצור את הזוועה הזאת"

רויטל, אלמנתו של חיים הר כסף שנהרג אתמול בתאונת דרכים בכביש 6, סיפרה מדוע בחרה לענות להודעה בקבוצת הוואטסאפ שבה הופץ מידע על מות בעלה

חיים הר כסף ז"ל. בתמונה הקטנה: ההודעה שהופצה בוואטסאפחיים הר כסף ז"ל. בתמונה הקטנה: ההודעה שהופצה בוואטסאפ
אא
אתמול נהרג חיים הר כסף, תושב בני ברק ואב לשישה, בתאונת דרכים קטלנית בכביש 6 סמוך ליקנעם. אלמנתו, רויטל, גילתה על מותו בהודעה שעברה בקבוצת וואטסאפ: "טרגדיה בצפון. איש חסד ידוע מבני ברק נהרג בתאונת דרכים קשה בצפון", כך נכתב בקבוצת עדכוני חדשות של המגזר החרדי. רויטל, ששמעה על כך לראשונה, כתבה בתגובה: "מה אתם מפרסמים את זה? אני אשתו ולי אף אחד לא הודיע את זה עדיין... זוועה". בעקבות ההודעה ששלחה, מפיץ ההודעה כתב: "מחילה".

בראיון לכאן חדשות, רויטל הסבירה מדוע בחרה להגיב בקבוצה: "זו לא פעם ראשונה שמישהו מגלה על אובדן דרך קבוצת וואטסאפ. צריך לעצור את הזוועה הזאת".

א' מבני ברק, המכיר היטב את קבוצות הוואטסאפ בציבור החרדי, טוען כי "כמו במגזר החילוני, גם במגזר החרדי ישנם גולשים שממהרים לפרסם ידיעות בלי לוודא שבני המשפחה קיבלו את ההודעה על מות יקיריהם. נכון שזה נעשה בתום לב אבל זה פוגע בבני משפחה של הנפטר. לא יקרה כלום אם המידע יפורסם לאחר שתצא הודעה מסודרת מבית החולים, המשפחה או המשטרה. זו תופעה חמורה שצריך להפסיק אותה. היא גורמת עוגמת נפש למשפחות". 

חיים הר כסף ז"ל היה מוותיקי הכוננים של ארגון הצלה בעיר. בתאונה שהתרחשה אתמול היו מעורבים גם בתו בת ה-17 שמצבה מוגדר קשה, בנו בן ה-20 ותינוק בן שנתיים שמצבם מוגדר קל. הר כסף התנגש עם כלי הרכב בקיר, והצוותים הרפואיים שהוזעקו למקום נאלצו לקבוע את מותו.

(סרטון מתוך כאן חדשות)

תגיות:חדשותוואטסאפ

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה