חדשות בארץ

ליברמן: "החרדים נוהרים לקלפיות"

יו"ר ישראל ביתנו הגיע לתל אביב וקרא לציבור החילוני לצאת ולהצביע: "החרדים נוהרים לקלפיות". יו"ר יהדות התורה, משה גפני: "המדינה שותקת. אנחנו ניתן לו את התשובה בקלפי"

ליברמן, הבוקר (צילום: גרשון אלינסון, פלאש 90)ליברמן, הבוקר (צילום: גרשון אלינסון, פלאש 90)
אא

יו"ר ישראל ביתנו, אביגדור ליברמן, הגיע היום (שלישי) לכיכר דיזנגוף בתל אביב כדי להמריץ אזרחים לצאת לקלפיות ולהצביע. "החרדים נוהרים לקלפיות", אמר. "עכשיו תורם של החילונים ללכת ולהצביע".

"אני מקווה שכל האנשים שיושבים כאן כבר הצביעו או שבדרך להצביע, הכי חשוב שהציבור החילוני יצא להצביע", הוסיף ליברמן. "בבחירות האחרונות כ-1,200,000 איש בערים עם רוב חילוני מובהק לא הגיעו לקלפי. אני קורא לכם – תלכו להצביע".

מוקדם יותר כתב יו"ר יש עתיד, יאיר לפיד, בטוויטר כי "זה רגע האמת של מדינת ישראל. ובסוף הכול מתנקז לשתי אפשרויות, ושתי אפשרויות בלבד – או יש עתיד גדולה, או ממשלה של חושך וגזענות שתיקח את הכסף של אנשים עובדים ותעביר אותו לאנשים שלא עובדים. שלא תעבוד בשביל הציבור האמיתי שמחזיק את המדינה הזאת בחיים –  האנשים שעובדים, משלמים מיסים, משרתים בצבא".

יו"ר יהדות התורה, משה גפני, הגיב בחריפות על דבריו של ליברמן: "כשביבי אמר על הערבים שהם נוהרים לקלפיות, כל המדינה רעשה וגעשה, והוא היה צריך לחזור בו. עכשיו כולם שותקים על הדבר הזה. רשויות האכיפה היו צריכות להעמיד אותו לדין. עם כל האמירות האלה, המדינה שותקת. אנחנו ניתן לו את התשובה בקלפי, כדי למחוק את החיוך שלו".

 

תגיות:משה גפניאביגדור ליברמןבחירות 2021

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה