חדשות בארץ

נתניהו הצביע: "קורא לכולם לממש את הזכות הדמוקרטית"

לאחר שהצביע בקלפי בירושלים, קרא ראש הממשלה בנימין נתניהו לאזרחים לממש את זכותם הדמוקרטית: "יום חג לישראל". נכון לשעה 10:00, נרשם שיעור הצבעה של 14.8% מכלל בעלי זכות הבחירה

נתניהו בקלפי, היום (צילום: מארק ישראל סלם, פול)נתניהו בקלפי, היום (צילום: מארק ישראל סלם, פול)
אא

ראש הממשלה בנימין נתניהו הצביע הבוקר (שלישי) עם רעייתו שרה בקלפי בבית הספר "בית חינוך תיכון עירוני ג'" בירושלים. "זה יום חג לישראל, יום של שמחה וחיוכים", אמר לאחר ההצבעה. "אנחנו יוצאים החוצה כדי לממש את הזכות הדמוקרטית, ובשבילי זה מרגש במיוחד לבוא עם רעייתי שעברה שבוע מאוד קשה".

"זה גם מרגש אותי לבוא הנה, מאה מטר מהמקום שאני למדתי בו בכיתה א', ולחזור הנה ולהצביע כאן במדינה שלנו שהיא פלא עולמי", הוסיף נתניהו. "אני קורא לכולם לצאת מהבתים ולממש את הזכות הדמוקרטית להצביע".

מוקדם יותר היום, הצביע נשיא המדינה ראובן ריבלין בקלפי בבית הספר "יפה נוף" בבירה. גם הוא קרא לאזרחים לממש את זכותם ולצאת להצביע: "אני עושה זאת בפעם האחרונה כנשיא, אבל לפני הכל אני עושה זאת הפעם כאזרח מודאג, מודאג מאוד", אמר לאחר שהצביע.

"גם בתוך הקושי הגדול שאנחנו שרויים בו, הבחירות לכנסת הן קודש הקודשים של הדמוקרטיה הישראלית שלנו", הצהיר ריבלין. "נכון, מערכת בחירות רביעית בתוך שנתיים פוגעת באמון הציבור בהליך הדמוקרטי, אבל רק בידיכם להשפיע. אין דרך אחרת".

בתוך כך, ועדת הבחירות המרכזית מסרה כי נכון לשעה 10:00 נרשם שיעור הצבעה של 14.8% מכלל בעלי זכות הבחירה. מדובר בעלייה קלה לעומת אחוז ההצבעה בבחירות הקודמות שהתקיימו לפני שנה, אז הגיעו לקלפיות 14.5% מכלל בעלי זכות הבחירה עד השעה 10:00.

תגיות:בחירות 2021בנימין נתניהו

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה