המצעד

"אזכור את הלידה הזו כל חיי": התינוקות הגדולים ביותר שנולדו ברחבי העולם

על פי ספר השיאים של גינס, התינוק הכבד ביותר נולד בשנת 1879 לאישה בשם אנה בייטס, עם משקל שיא של למעלה מ-10 ק"ג. מאז השיא אמנם ירד, אבל התינוקות עדיין נולדים גדולים וכבדים, בהשוואה ליתר התינוקות בגילם. הנה כמה מקרים שכאלה, שהתרחשו ברחבי העולם

אא

אוסטרליה

אם אוסטרלית ילדה בשנת 2017 את אחד התינוקות הגדולים ביותר שנולדו במדינת ויקטוריה. בתה, ווילוו, נולדה במשקל של 6.6 ק"ג, ונראתה עצומה בהשוואה ליתר התינוקות - זאת למרות שנולדה באופן טבעי. 

"כבר בשבוע הראשון גיליתי שהיא נכנסת לבגדים של ילד בן שלוש", צחקה אמה כשאמרה את הדברים בראיון לרשת החדשות המקומית Seven News.

תינוק נוסף שנולד בשנת 2016 קיבל את הכינוי 'גבר קטן ושמן', על ידי אמו.

בנה שקל 7.39 ק"ג כשילדה אותו, והוא נראה גדול יותר מכל התינוקות שהיא ראתה אי פעם. "הוא כל כך גדול וכבד, עד שאני ממש מתקשה להתכופף ולהרים אותו", אמרה אז לתקשורת. 

על פי ספר השיאים של גינס, התינוק הכבד ביותר נולד בשנת 1879 לאישה בשם אנה בייטס, עם משקל שיא של למעלה מ-10 ק"ג. 

בשנת 2016 ילדה עלתה נטשה קוריגאן לכותרות לאחר שילדה תינוק במשקל שישה ק"ג. היא אמנם קראה לו 'גבר קטן ושמן', אולם האמת היא שבהשוואה לתינוקות השמנים והגדולים שנולדו לפניו ואחריו, הוא לא היה כל כך שמן. 

לפני כמה שנים פורסמה כתבה על תינוק שנולד במשקל 118 ק"ג, גם הוא באוסטרליה. אלא שגולשים רבים הטילו ספק באמיתות הדבר, ואכן, בסופו של דבר התברר כי מדובר בתרמית, וכי מעולם לא נולד תינוק במשקל כה גדול. 

 

דרום אמריקה

קייטלין אייבלס עלתה לכותרות כאשר ילדה את בנה צ'סנר במשקל של 9 ק"ג. "כשהייתי בהריון אמרו לי שזה כנראה תאומים", היא משחזרת. "הייתי כבר אם לארבעה אז, ולא האמנתי שזה באמת עומד לקרות. רק בזמן הלידה הבינו הרופאים שמדובר בתינוק אחד ולא בשניים".

 

ברזיל

בנה של פרנציסקה דוס סנטוס מברזיל, זכה לתואר 'התינוק הכבד ביותר' שנולד אי פעם בברזיל. 

למרבה הצער, הסיבות להיותו תינוק כה גדול נבעו מהעובדה שההריון של אמו לווה בסוכרת הריון, ולמרות שהיא השתדלה לשמור על טיפול קפדני, זה השפיע על העובר שלה. "כשהבן שלי הגיח לעולם, הרופאים היו בהלם. הם אמור שהוא בגודל של תינוק ממוצע בן חצי שנה. הרופא אמר לי אחר כך: 'אני אזכור את הלידה הזו כל חיי'". 

 

סיביר

כשהתינוקת נאדג'דה, בתה של טאטיאנה חאלינאס, הגיחה לאוויר העולם בשנת 2004, הרופאים היו מוכרחים להצטלם איתה. 

לטאטיאנה היו כבר בבית שמונה בנות ושלושה בנים - אך דווקא הלידה הזו הייתה "חלקה ובריאה" לדבריה, הרבה יותר מיתר הלידות. 

 

תגיות:לידההריוןמדהיםנס

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה