סלבס בהתחזקות

קובי פרץ מרגש: "ככל שהתקרבתי להשם יתברך - הרווחתי יותר"

רגע לפני השבת, הזמר המתחזק קובי פרץ העלה פוסט מרגש על פרשת השבוע ועל המהות האמיתית של הקרבה. במוצ"ש, הוא חזר לבמות ונתן ביצוע מרגש לשיר "ואפילו בהסתרה"

אא

הזמר קובי פרץ ממשיך להתחזק בעבודת השם בהתמדה. ביום שישי האחרון, רגע לפני השבת, הוא העלה פוסט לרשתות החברתיות על פרשת השבוע מלווה בתמונה שלו עטוף בטלית. "ספר ויקרא מוקדש לעבודת המשכן, לעבודת הקורבנות ולכהנים משרתי השם, ולא לחינם נקרא ספר זה בשם 'תורת כהנים', כי הוא עוסק בהם ובמעשה ידיהם במקדש", כותב פרץ. "עיקר העיסוק סובב על עניני הקורבנות, סוגי הקורבנות, אופן הקרבתם, על מה הם מכפרים וכו'. מי מקריב? איזה קורבן? מתי? עד מתי? למה? מי אוכל בקורבנות, כמו בכל התורה כולה, יש השפעה גדולה על עשיית רצון הבורא כרצונו".


"את הצורך בהקרבה, בכל דבר בחיים שלנו. כל מה שרוצים להצליח בו - דורש הקרבה. הצלחה בזוגיות - דורשת השקעה והקרבה. הצלחה בחינוך ילדים, הצלחה בעבודת השם - דורשת השקעה והקרבה. הקרבה נמדדת בעיקר במידת ההכנעה והוויתור מעצמי כלפי המטרה. אם אדם נותן מעצמו 100 שקלים זה לא קנה-המידה להשקעה והקרבה. השאלה היא כמה יש לו, וכמה הנתינה הזו נחשבת אצלו יחסית לעושרו. ועוד דבר, מה מטרת הוצאת מאת השקלים. אם הוא עשיר גדול - זו נתינה, ואשריו שנתן, אך זו לא הקרבה. אם מטרתו להרוויח מהמהלך - גם כאן זו לא הקרבה. אם מה שנתן היה יקר בעיניו ולמרות זאת הוא ויתר עליו - זו הקרבה. אם עיקר מטרתו להשקיע באחר ולא על מנת לקבל פרס - זו הקרבה".
"מי שמקריב - מרוויח. מי שמקריב – מתקרב. מניסיון שלי, ככל שהתקרבתי יותר ויותר להשם יתברך הרווחתי מה שלא הרווחתי כל החיים בשנה האחרונה.... רק להודות לקב״ה על כל החסד שעושה איתנו".
במוצאי שבת, לאחר הפוגה ארוכה מהבמות, פרץ הופיע במגדל העמק וריגש את הקהל עם מילות השיר "אפילו בהסתרה שבתוך ההסתרה, בוודאי גם שם נמצא השם יתברך". הוא העלה קטע קצר מהביצוע שלו לשיר וכתב: "לחזור לחיים ולראות את האור. תודה לקב"ה על הזכות לחזור להופיע ולשמח. ככה פותחים שבוע טוב ומבורך. השם מלך, השם ימלוך, לעולם ועד".

סרטון: צילום מסך מתוך עמוד האינסטגרם של קובי פרץ 

תגיות:קובי פרץסלבס בהתחזקות

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה