חדשות בארץ

סקר חדש: לפיד עולה, המפלגות החרדיות נחלשות

מנתוני הסקר של מכון פאנלס פוליטיקס, שפורסם ברדיו 103FM, עולה כי מפלגת תקווה חדשה בראשות גדעון סער ממשיכה להיחלש בעוד ימינה מתחזקת. הגוש המובהק של מתנגדי נתניהו עם 62 מנדטים

(צילום: פלאש 90)(צילום: פלאש 90)
אא

סקר חדש, שפורסם הבוקר (שני)) ברדיו 103FM, שבועיים לפני פתיחת הקלפיות בבחירות לכנסת ה-24, מלמד על המשך מגמת ההתחזקות של יש עתיד בראשות יאיר לפיד. תקווה חדשה בראשות גדעון סער ממשיכה להידרדר, והגוש החרדי נחלש.

על פי תוצאות הסקר, שנערך על יד מכון פאנלס פוליטיקס בראשות מנחם לזר, הליכוד שומר על כוחו כמפלגה הגדולה – עם 28 מנדטים. יש עתיד מחליפה קידומת ועולה ל-20 מנדטים.

תקווה חדשה, שהחלה את מערכת הבחירות עם סקרים אופטימיים שנעו סביב 20 המנדטים, יורדת לשפל של 11 מנדטים. מנגד, ימינה בראשות נפתלי בנט מתחזקת והופכת למפלגה השלישית בגודלה – עם 12 מנדטים.

ש"ס מקבלת בסקר 8 מנדטים, ויהדות התורה נחלשת ל-6. ישראל ביתנו בראשות אביגדור ליברמן עולה מ-7 ל-8 מנדטים.

מפלגת העבודה מקבלת 6 מנדטים, וכחול לבן בראשות בני גנץ מתחזקת ל-5 מנדטים. מפלגת הציונות הדתית ומרצ זוכות כל אחת ל-4 מנדטים.

במפלגות המגזר הערבי – הרשימה המשותפת ללא רע"מ נחלשת ל-8 מנדטים, בעוד רע"מ מתקרבת לאחוז החסימה אולם עדיין מתחתיו – עם 2.6% מקולות המשיבים. המפלגה הכלכלית של ירון זליכה נותרת הרחק מאחור, עם 1.2% מהקולות.

מבחינת החלוקה לגושים: גוש הימין-חרדים זוכה במצטבר ל-46 מנדטים, ויחד עם ימינה מקבל 58 מנדטים. הגוש המובהק של 'רק לא ביבי' – עם 62 מנדטים.

תגיות:סקר בחירותבחירות 2021

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה