טורים אישיים - כללי

ברצינות: תודה לכם, תקשורת וליברפיד, על תעודת היושר

האירוע תועד במצלמות בית המשפט (תקשורת?), והנה נמצאה הראיה לשליטתו של היהודי בכל מוסדות השלטון הרוסי! כי הרי, איך יתכן שהוא נכנס, והרוסי המכובד, עם סיפורו ההומאני, נשאר בחוץ?

(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

שמעו סיפור.

ברוסיה, הואשם יהודי בפגיעה שיטתית באזרחי המדינה, למטרות רווח אישי לו ולחבריו היהודים. ברור שלא היו דברים מעולם, איך יתכן שיהודי ישתלט על כל מנגנוני השלטון הרוסי, למען הפלות את האזרחים הרוסים מול היהודים (אגב, גם הם אזרחים...)? זה הרי לא יתכן! אבל מה לעשות? הוא הוזמן למשפט מסוקר היטב בתקשורת השמאלנית, סליחה, הרוסית (אני קצת מתבלבל, עקב הדמיון בין הסיפורים...).

היה ברור שאין כאן "קייס", אין באמת ראיות משפטיות. אבל העובדות לא יבלבלו אותם, את הרוסים. הם היו כה בטוחים בנרטיב של היהודי הגנב, השתלטן, הנצלן, שהיו בטוחים שכבר יימצאו הראיות. קודם המטרה. והם "מצאו": בכניסה לבניין בית המשפט, נראה היהודי מבקש מהשומר לאשר לו כניסה לבניין. השומר העיף מבט עליו, על זקנו המדובלל, ומיד הבין שיש לו כאן עסק עם "בנדיט" – בריון מסוכן. יהודי. הוא סירב לאשר כניסה.

היהודי הציג את ההזמנה למשפט, והשומר חיפש וחיפש פגמים, ומשלא מצא, פתח את השער ואפשר כניסה.

הרוסי הבא שרצה להיכנס היה פעיל מעונב ומכובד, למען רווחתם של בעלי חיים. השומר התייחס בכבוד בהתאם, אך נאלץ לא לאפשר כניסה, היות שנפל פגם בירוקרטי מצער באישור הכניסה. אותו רוסי, בכה ומחה עוד ועוד, ודי בצדק, אך מה לעשות ואין אישור תקין? עצוב.

האירוע תועד במצלמות בית המשפט (תקשורת?), והנה נמצאה הראיה לשליטתו של היהודי בכל מוסדות השלטון הרוסי! כי הרי, איך יתכן שהוא נכנס, והרוסי המכובד, עם סיפורו ההומאני, נשאר בחוץ? הרי זו ראיה למזימת היהודים, לשלוט על העולם כולו! לכן (...), חייבים "ממשלה שפויה", שתדכא אותם, כדי שלא יזיקו.

היגיון בריא, נכון?

אז אתם מבינים כבר שזו לא רוסיה, לא יהודי, ולא בית משפט. זה ישראל, חרדים, נתב"ג ו"ליברפיד", המצילים הלאומיים.

תחשבו, הרי הנימוק שלהם להיבחר, הוא "להציל את המדינה משלטון החרדים". ממש כך (רק לחשוב מה היה קורה אם מפלגה חרדית היתה שמה שלט: "להציל את המדינה משלטון בית המשפט התקשורת והשמאל", בכביש ראשי בפאתי תל אביב. אגב, משפט הגיוני ומוסמך יותר, מהשמצות האנטי של ליברפיד). בלי בושה! החרדי עם הזקן המדובלל, שנאלץ לגרור את רגליו לאולפני התקשורת להגן על עצמו מהגיון מעוות ושקרים, זה שעושים לו טובה אם נותנים לו חלק מזכויותיו כאזרח, הוא הסכנה האמיתית!   

כשהשונא שלך מחפש עוד ועוד ראיות שאתה רע ומושחת, ובסוף נאלץ להישען על נתונים מומצאים, שחבריו הישרים יותר, תוקפים אותו על שקריו, ושגם לפי השקרים הללו, אין בכך כדי להוכיח שליטה על מדינה, זה מראה שאין לו באמת שום דבר רע להשמיץ אותך!

אין היגיון פשוט מזה.

חברים, השונאים שלנו בעצם נאלצים להודות, שאנו מוסריים, טובים והגונים. "אשרי אביו ורבו שלימדו אותו תורה".

בשולי הדברים: ישנה תופעה הנקראת "הטיית אישוש" או "הטיית אישור". אדם מתקשה לשקול בצורה רציונאלית ראיות הסותרות עמדה שלו. כולנו כך. אבל העניין הוא, שככל שהעמדה חשובה יותר, כך גדלה הטיית האישור. מה זה אומר? חשבו על כך. עצוב.

מה שלא יהיה, אמנם אנו חוטפים בוץ, אבל אם שמים לב למה שמאחורי הבוץ, הרי שיצאנו גדולים!

תגיות:תקשורתרוסיה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה