חם ברשת

אף אחד לא רצה את הילדה עם עיני הכסף, עד שקרה דבר מדהים

במשך חודשים רבים חיכתה פרימרוז למשפחה שתאמץ אותה, לאחר שהוריה הביולוגיים נטשו אותה בגלל שנולדה עיוורת. הישועה הגיעה ממקור לא צפוי "ידענו מהרגע הראשון שהיא הבת שלנו"

אא

פרימרוז נולדה לפני כמה שנים בסין אבל היא לא נראתה כמו רוב התינוקות. עיניה נראו כאילו היו עשויות מכסף והיא הייתה עיוורת לחלוטין. הוריה הביולוגיים של הילדה לא ידעו מה לעשות איתה אז הם השאירו את בתם בבית היתומים כשהייתה רק בת כמה ימים. כל יום חיכתה פרימרוז הקטנה למשפחה חדשה שתאמץ אותה, אך לשווא. אף אחד לא רצה אותה.

ארין וכריס אוסטין גרים בעיר הקטנה ברסטון, ג'ורג'יה. עד לפני כמה שנים, הם האמינו שחייהם מושלמים. עם שני ילדים נפלאים, הם לא יכלו לאחל למציאות טובה יותר. אבל יום אחד, בזמן שארין גלשה ברשתות החברתיות, היא ראתה תמונה של פרימרוז. כשהיא ראתה את התמונה, משהו התרחש בתוכה והיא ידעה בדיוק מה עליה לעשות. היא וכריס החליטו שהם חייבים לאמץ אותה.

מתוך יו טיובמתוך יו טיוב

התהליך המרגש החל בינואר 2016, כשבסופו, פרימרוז הקטנה הובאה למשפחתה החדשה שבארצות הברית. מאוחר יותר, בני הזוג שיתפו את החוויה שלהם בסרטון קצר: "אין שום דבר מפחיד בעיוורון", אומר האב כריס בסרטון. "אין על מה להתנצל. כשאנשים שומעים שהיא עיוורת, הם אומרים לעתים קרובות 'אני כל כך מצטער לשמוע את זה'. ואני אומר: "למה?".

"כשראיתי את התמונה שלה... אני לא מבינה למה, אין לי שום הסבר. אבל כשאני מסתכלת על העיניים שלה, אני רואה שכל דבר קטן בה גרם לנו להתחבר", אומרת אמא ארין.

"כשזה מגיע לאימוץ, יש מישהו שמושך בחוטים כי זה באמת קשה להסביר", אומר כריס. "יש אנשים שיכולים להסביר את זה בצורה רוחנית ולומר שאלוקים אומר להם שזו בתם או בנם. יש אנשים שפשוט יש להם תחושת בטן. אנחנו ידענו מהרגע שראינו את התמונה שלה שהיא הבת שלנו".

תגיות:רץ ברשתמשפחהאימוץ

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה