חדשות בריאות

טראמפ ורעייתו התחסנו לפני שעזבו את הבית הלבן

נשיא ארצות הברית לשעבר, דונלד טראמפ, התחסן עם רעייתו בחודש ינואר, לפני שעזבו את הבית הלבן. בניגוד לסגנו מייק פנס ולנשיאים קודמים, טראמפ העדיף לקבל את החיסון שלא לעיני המצלמות

טראמפ (תמונה: שאטרסטוק)טראמפ (תמונה: שאטרסטוק)
אא

נשיא ארצות הברית לשעבר, דונלד טראמפ, ורעייתו מלניה התחסנו נגד נגיף הקורונה במהלך חודש ינואר, לפני שעזבו את הבית הלבן. כך דיווחו הלילה (בין שני לשלישי) כלי תקשורת בארצות הברית מפי מקור המקורב לטראמפ.

מהדיווחים עולה, כי בני הזוג טראמפ קיבלו את זריקת החיסון השנייה לאחר שעזבו את הבית הלבן. המקור לא ציין איזה חיסון ניתן להם.

בניגוד לסגנו מייק פנס, לנשיאים קודמים ולנשיא המכהן ג'ו ביידן, שהתחסנו מול המצלמות כדי לעודד את הציבור האמריקני להתחסן, טראמפ העדיף שלא לעשות זאת בפומבי ואף לא הודיע על כך. הדיווחים בארצות הברית באו יום לאחר שהנשיא לשעבר השתתף בוועידה השמרנית CPAC שנערך בפלורודיה, ונשא נאום ראשון מאז סיום תפקידו. במהלך נאומו קרא טראמפ לתומכיו ללכת ולהתחסן: "הזריקה של החיסון לא כואבת בכלל, לכו לקבל אותה".

כזכור, בתחילת אוקטובר האחרון אושפז טראמפ בבית החולים הצבאי וולטר ריד במרילנד, לאחר שנדבק בקורונה. הוא שוחרר לאחר שלושה ימים והכריז בפני אזרחי ארצות הברית: "אל תתנו לנגיף לשלוט בחיים שלכם, אל תפחדו ממנו. אנחנו ננצח את זה, יש לנו התרופות והציוד הטובים ביותר בעולם". גם רעייתו של טראמפ ובנם בארון נדבקו בנגיף.

תגיות:ארצות הבריתדונלד טראמפנגיף הקורונה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה