מעניין

בלוגרית שיתפה תרסיס ביתי ליישור בגדים ללא מגהץ - וכבשה את הרשת

כוכבת רשת אמריקנית בשם שאנטל - שיתפה טיפ ליישור בגדים במקום מגהץ, וכבשה את לב הגולשים

אא

שאנטל מילה היא כוכבת רשת אמריקנית שנוהגת לשתף טיפים מטיפים שונים לניקיון, שאת כולם היא מכינה בעצמה. 

פוסט שפרסמה לאחרונה על תרסיס שמיישר בגדים מקומטים ללא צורך בגיהוץ (למשל כשממהרים נורא לצאת מן הבית) - כבש את הרשת, וגרף מאות לייקים ותגובות. לדבריה, מדובר בתרסיס שמעלים את הקמטים תוך חמש דקות מרגע שריססנו עליו את התרסיס. "חבר'ה, אני כל כך מתרגשת לשתף אתכם בטיפ הזה, כי אני עובדת על הפורמולה הזאת כבר זמן רב. התרסיס הזה כל כך נהדר לנסיעות או לבקרים לחוצים שבהם אתם ממהרים לצאת כבר מהבית. מה שעליכם לעשות הוא רק לרסס קלות על הקמטים של הבגד, להחליק אותו ולהשאיר אותו על קולב במשך חמש דקות עד ליציאה מהבית. 

"חמש דקות והקמטים ייעלמו, אתם קולטים את זה? ניסיתי את הטיפ הזה על המון סוגים של בדים - גם כאלה שמעורבים עם כותנה, וזה עבד על כולם. אני מקווה שזה יועיל לכם בדיוק כמו שזה מועיל לנו, שכבר לא משתמשים כמעט במגהץ". (היא כמובן מתכוונת לבגדים שיש בהם קמטים קלים, ולא כאלה שייקח שעות ליישר ושלהם חייבים מגהץ).

אז מהם שלושת הרכיבים שתצטרכו לטריק המדהים שלה?

1. חצי כוס מים

2. רבע חומץ לבן

3. מעט מרכך שיער

כן, כן, אתם שומעים טוב. אם לא ידעתם, שאנטל מחדשת שחומץ לבן מרכך את הבד ומרכך השיער, מרגיע את הסיבים באופן שהם מוכנים 'להנמיך' את ראשם. "אני מערבבת בבקבוק ריסוס את כל הרכיבים יחד, ומרססת. אני משאירה את החולצה על הקולב למשך חמש דקות, ובזמן הזה אתם יכולים להתקלח, לאכול ארוחת בוקר, לארגן את התיקים של הילדים או לשטוף כלים. בזמן הזה הריסוס יעבוד, והבגד שלהם 'יתגהץ' מעצמו, בלי כל מאמץ".

תגיות:בגדיםתרסיסמגהץיישור

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה