חדשות בארץ

נתניהו: "לאיראן לא יהיה נשק גרעיני – עם או בלי הסכם"

בריאיון לכאן ב', אמר ראש הממשלה נתניהו כי ברור שפיצוץ הספינה במפרץ עומאן הינו פעולה של איראן: "אני נחוש לבלום אותה, אנחנו מכים בה בכל האזור"

נתניהו (צילום: מארק ישראל סלם, פלאש 90)נתניהו (צילום: מארק ישראל סלם, פלאש 90)
אא

ראש הממשלה בנימין נתניהו התייחס הבוקר (שני) לפיצוץ שאירע בסוף השבוע בספינה בבעלות ישראלית ששטה במפרץ עומאן. "זו אכן פעולה של איראן, זה ברור", אמר בריאיון לאריה גולן בכאן ב'. "איראן היא האויב הגדול ביותר של ישראל. אני נחוש לבלום אותה, אנחנו מכים בה בכל האזור. לאיראן לא יהיה נשק גרעיני – עם הסכם או בלי הסכם. את זה גם אמרתי לידידי הנשיא ביידן".

בתשובה לשאלה מדוע התמותה מקורונה עדיין גבוהה למרות שיעורי ההתחסנות הגבוהים, אמר נתניהו: "תשאל את השאשות והפקות, את השאשא שאשא ואת הפקה פקה. תשאל את כל האנשים שאמרו שזה כלום, שזה שפעת. אין שום סיבה שמישהו ימות, משום שהבאתי מיליוני חיסונים – פלא עולמי".

בהמשך דבריו דחה נתניהו את הטענות, כי הוא מייחס לעצמו את הישגי מבצע החיסונים: "מנהלי פייזר ומודרנה אומרים לי 'מה שאתה עושה אף ראש מדינה לא עשה'. עשיתי יותר מ-30 טלפונים אליהם. אני מדבר איתם כמעט כל יום, והם אומרים חד-משמעית שלולא ההתערבות שלי לא היינו מקבלים את החיסונים. ברור שיש לנו גם מערכת בריאות יוצאת מן הכלל כדי לחלק את זה, והם עושים עבודה פנטסטית בקופות, אבל אם לא הייתי מביא את החיסונים – זה לא היה עוזר".

"אתם, התקשורת והפוליטיקאים כמו לפיד, לא האמנתם בכלל שאני אצליח. לפיד אמר שאני אביא חמישה חיסונים. פרופ' גבי ברבש אמר שזה פרויקט אישי שלי, ואני גאה בזה", הוסיף נתניהו.

בנוגע להחלטתו להעביר חיסונים למדינות שונות, אמר נתניהו: "נתנו בין 25 ל-30 אלף חיסונים, אפילו פחות. אני גאה בזה, זה לא על חשבון אזרחי ישראל, זה לא מהווה אפילו שעה של חלוקה. יש לנו מיליוני חיסונים, די והותר לכל אזרח. אפילו חיסון אחד לא נגרע, זה סתם עוד נה נה נה".

תגיות:איראןנגיף הקורונה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה