חדשות בריאות

באישור ישראל: משלוח חיסונים מהרשות הפלסטינית בדרך לרצועת עזה

משלוח של כ-1,000 חיסוני ספוטניק, שנתרם על ידי רוסיה, יצא משטחי הרשות הפלסטינית בדרך לרצועת עזה. משפחת גולדין פנתה לבג"ץ בבקשה דחופה להוציא צו ביניים, שימנע את העברת החיסונים עד להשבת חיילי צה"ל והאזרחים הישראליים המוחזקים ברצועה

חיסון ספוטניק נגד קורונה (תמונה: שאטרסטוק)חיסון ספוטניק נגד קורונה (תמונה: שאטרסטוק)
אא

משלוח של כ-1,000 חיסוני "ספוטניק" נגד קורונה, שנתרמו על ידי רוסיה, עושה בשעות אלו את דרכו מהרשות הפלסטינית לרצועת עזה. הכנסת החיסונים לרצועה נעשית באישור הדרג המדיני בישראל, שנענה לבקשתה של הרשות. המשלוח הועבר הבוקר (רביעי) דרך מעבר ביתוניא, ונמצא בדרך למעבר ארז.

בני משפחתו של סרן הדר גולדין הי"ד, שגופתו מוחזקת בידי חמאס, פנו לבג"ץ בבקשה דחופה להוצאת צו ביניים שיאסור את העברת החיסונים עד להשבת חיילי צה"ל והאזרחים הישראליים המוחזקים בשטח הרצועה. אביו של הדר, שמחה גולדין, אמר כי "העברת החיסונים לרצועת עזה – כמו סכין בלב לוחמי צה"ל".

"הממשלה הזו מאבדת את הבלמים ומפקירה את הבנים", הוסיפו במשפחת גולדין. "הדבר המינימלי המתחייב הוא להשיב חזרה את הלוחמים אורון שאול והדר גולדין. הממשלה הזו מתפרקת מהערכים הבסיסיים שלה, ומפקירה את לוחמי צה"ל בידי הגרועים שבאויבי ישראל. אנחנו פונים כעת לבג"ץ על מנת לעצור את המחדל הזה ולחייב את הממשלה להפסיק את העברת החיסונים לראשי ומחבלי החמאס – כל עוד החיילים והאזרחים המוחזקים בידי ארגון הטרור של החמאס השולט בעזה לא מוחזרים חזרה לישראל".

תגיות:חיסוןרצועת עזהמשפחת גולדיןנגיף הקורונה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה