אמונה

יוזמה משותפת להצלת בת ה-16: צפו בקליפ המרגש

בהוראת מרן הגאון רבי חיים קנייבסקי משפחתה של גיטא פייגא בת רבקה מבקשת להתחזק באמירת 100 ברכות מדי יום בכוונה. אנא התחזקו לרפואתה של גיטא פייגא בת רבקה

  • ד' אדר התשפ"א
(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

גיטי, נערה בת 16, חלתה במחלת הסרטן, ואביה פנה בצר לו למרן שר התורה הגאון רבי חיים קנייבסקי, וביקש את עצתו וברכתו. מרן הגר"ח בירך את הנערה ברפואה שלמה, והורה לאביה להתחזק ולחזק אחרים בחשיבות אמירת 100 ברכות מדי יום, ובכוונה.

אביה של גיטי החולה פונה בדם ליבו לעם ישראל, ומבקש: אנא ברכו מדי יום את בורא עולם 100 פעמים, ועשו זאת על פי עצתו של הגאון רבי יהודה צדקה זצ"ל, שהציע שכדי להצליח לכוון בכל ברכה, יש לחלק אותה ל-3 חלקים רצופים: החלק הראשון – "ברוך אתה ה'". החלק השני – "אלוקינו מלך העולם", והחלק השלישי – את תוכן הברכה עצמה.

על מנת לעורר בציבור את חשיבות הברכה בכוונה, הפיצה המשפחה את הקליפ המרגש הבא, המתבסס על המדרש: "אמר אברהם אבינו לפני הקב"ה: 'ריבונו של עולם תודיעני באיזו זכות בני מתקיימים בעולם'. אמר: 'בזכות שמקריבים לפני קורבנות'. אמר אברהם: 'מובן שבית המקדש קיים, בזמן חורבנו מה תהיה עליהם?' אמר לו: 'יהיו אומרים לפני מאה ברכות בכל יום ומעלה אני עליהם כאילו הקריבו לפני כל הקורבנות'". לכך תיקנו מאה ברכות כנגד מאה פסוקים שיש במקרא שבהם כל הקורבנות.

צפו בדבריו הכואבים של האב, ובשיר המרגש:

תגיות:מאה ברכותחיזוקרפואה שלמה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה