חדשות בריאות

נמנע מלהתחסן נגד קורונה – ונפטר מסיבוכי הנגיף

בית כנסת בירושלים הודיע כי אחד ממתפלליו, בן 36, שנמנע מלהתחסן בשל חשש לפגיעה בפוריות נפטר מסיבוכי נגיף הקורונה: "על כל אחד בקהילתנו, הקרובים אל החלל, להשתמש במקרה כואב זה לעורר ולהתריע על החובה להתחסן"

  • כ"ח שבט התשפ"א
(תמונה: שאטרסטוק)(תמונה: שאטרסטוק)
אא

בית כנסת בירושלים הודיע היום (רביעי) למתפלליו על פטירתו של א.ב., אחד מחברי הקהילה, מסיבוכי נגיף הקורונה, והוא בן 36 בלבד.

"בצער וביגון הננו להודיע על פטירתו של אהובנו היקר, מאיר פנים לכל אדם למרות החיים שלא האירו לו פנים, א.ב., שנפטר בשעה האחרונה בדמי ימיו (בן 36) מסיבוכי נגיף הקורונה", נכתב בהודעה שמסרו הגבאים לחברי קהילתם.

הגבאים הוסיפו כי "כעת כשהדם רותח, יצויין שא., שהיה בסיכון מסוים, נמנע מלהתחסן מפני החשש לפגיעה בפוריות. אותו אדם שאמר לו את ההבלים הללו, ואותם שמפיצים אותם בכלל, רוצחים הם".

"ויש על כל אחד בקהילתנו, הקרובים אל החלל, להשתמש במקרה כואב זה לעורר ולהתריע על החובה להתחסן ולמנוע מוות של מבוגרים וצעירים", נאמר בסיום ההודעה.

יצוין, כי על רקע הטענות של מתנגדי החיסונים המופצות ברשת, לפיהן החיסון נגד קורונה עלול לגרום לפגיעה בפוריות האישה והגבר, פרסם משרד הבריאות בחודש שעבר נייר עמדה בנושא. במסמך – עליו חתומים רופאי המועצה הלאומית לרפואת נשים ופריון, האיגוד הישראלי למיילדות וגניקולוגיה, האיגוד הישראלי לחקר הפוריות (איל"ה) והחברה הישראלית לרפואת אם ועובר – נכתב כי "אין בסיס מדעי או עובדות המצביעות על פגיעה בפוריות כתוצאה מחיסון באמצעות החיסונים המוכרים". מנגד, הדגישו כותבי המסמך כי מחלת הקורונה "עלולה לפגוע במהלך ההיריון, לגרום למחלה חמורה יותר בנשים בהיריון ולגרום ללידה מוקדמת – על כן חשוב להתחסן כדי למנוע את התחלואה בקורונה".

תגיות:חיסוןפייק ניוזנגיף הקורונה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה