חדשות בריאות

תרופה ישראלית לקורונה? תוצאות מבטיחות מבית החולים איכילוב

בכאן חדשות נחשף, כי במסגרת ניסוי שנערך באיכילוב, הצליחה התרופה לשפר בתוך ימים ספורים את מצבם של 29 מתוך 30 חולים קשים ובינוניים ולהביא להחלמתם. בבית החולים החליטו להגיש בקשה לוועדת הלסינקי, כדי שניתן יהיה להמשיך לשלב הבא בניסוי

אילוסטרציה (קרדיט: שאטרסטוק)אילוסטרציה (קרדיט: שאטרסטוק)
אא

תרופה חדשנית, שפותחה בבית החולים איכילוב בתל אביב, השיגה תוצאות מבטיחות בריפוי מהיר של חולי קורונה במצב קשה ובינוני. כך חשפה הערב (חמישי) קטי דור בכאן חדשות.

מדובר בשלב ראשוני בלבד של הניסוי הקליני בבני אדם. התרופה מבוססת על חלבון בשם EXO-CD24, שנבדק במשך שנים על ידי פרופ' נדיר ארבר העוסק בחקר הסרטן. החומר ניתן באמצעות משאף ל-30 חולים קשים ובינוניים, שהמערכת החיסונית שלהם עמדה על סף קריסה. במצבם של 29 מתוך 30 החולים חל שיפור בתוך יום עד יומיים, ובתוך שלושה עד חמישה ימים הם שוחררו מבית החולים. גם החולה האחרון החלים והשתחרר מבית החולים, אולם בשלב מאוחר יותר.

לאור התוצאות, הוחלט בבית החולים להגיש בקשה לוועדת הלסינקי במשרד הבריאות, בכדי שניתן יהיה להמשיך לשלב הבא בניסוי ולערוך אותו על עשרות חולים נוספים. הניסוי בשלב הבא יכלול כמקובל גם קבוצת ביקורת, לה תינתן תרופת דמה (פלצבו).

תגיות:תרופהבית החולים איכילובנגיף הקורונה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה