חדשות בארץ

סגן שר האוצר יצחק כהן פורש מהחיים הפוליטיים

סגן שר האוצר, יצחק כהן, המכהן כחבר כנסת משנת 1996, הודיע על פרישתו מהחיים הפוליטיים. יו"ר ש"ס, אריה דרעי: "כהן ימשיך להיות ציר חשוב בחיים הציבוריים של ש"ס". יו"ר דגל התורה, משה גפני, יוצב בראש רשימת יהדות התורה, במקומו של יו"ר אגודת ישראל, השר יעקב ליצמן

כהן (צילום: פלאש 90)כהן (צילום: פלאש 90)
אא

סגן שר האוצר, יצחק כהן, הודיע הערב (שני) על פרישתו מהחיים הפוליטיים. במכתב ששלח למועצת חכמי התורה של ש"ס, הביע כהן את רצונו לסיים את כהונתו כחבר כנסת מטעמה של ש"ס.

כהן, שנבחר לכנסת לראשונה ב-1996, עלה לביתו של מרן חכם שלום כהן, נשיא מועצת חכמי התורה של ש"ס, ולאחר מכן הודיע על פרישתו. לרשימת מועמדי ש"ס לכנסת צפוי להיכנס מנכ"ל המפלגה, חיים ביטון.

יו"ר ש"ס, שר הפנים אריה דרעי, מסר בתגובה להודעתו של כהן: "סגן שר האוצר, ח"כ הרב יצחק כהן, הוא נדבך חשוב בתנועת ש"ס מאז הקמתה. היה מראשוני הפעילים באשקלון וקידש שמיים ברבים. הרב יצחק אהוב ונערץ על כולם. אין לי ספק שתנועת ש"ס תיהנה ממנו עוד שנים רבות בתפקידים נוספים. לא נוותר על כישרון כזה. תנועת ש"ס מכבדת את רצונו לפרוש מהכנסת, ומבחינתנו הוא ימשיך להיות ציר חשוב בחיים הציבוריים של תנועת ש"ס".

בתוך כך, לקראת הגשת רשימות המועמדים לכנסת, סיכמו אגודת ישראל ודגל התורה סיכמו על המשך הריצה המשותפת במסגרת סיעת יהדות התורה. בהתאם להסכם שהושג בין הצדדים ב-2019, את הרשימה יוביל הפעם יו"ר דגל התורה, חבר הכנסת משה גפני, שיחליף את יו"ר אגודת ישראל, השר יעקב ליצמן.

תגיות:ש"סדגל התורהיצחק כהןאגודת ישראלבחירות 2021

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה