מעניין

מטורף: לא תאמינו איך נראית רכבת הלילה האחרונה ביפן

אמנם לא ממש יוצא לנו לטייל בתקופה האחרונה, אבל דרך הסרטון נוכל לקבל הצצה לעולם אחר. כך נראה תא ברכבת השינה האחרונה שנותרה ביפן

  • י"ח שבט התשפ"א
אא

האם ידעתם שביפן ישנה רכבת הנוסעת במשך מספר ימים והנוסעים בה רוכשים לעצמם מקומות שינה? הכירו את ה"סאנרייז אקספרס" - רכבת הלילה האחרונה שנשארה ביפן ולא הוחלפה על ידי מטוסים. 
הרכבת הייחודית מכילה תאי שינה בדרגות שונות של פאר ונוחות, החל מתאי שינה יוקרתיים ועד לתאי שינה פשוטים יותר כמו בסרטון המצורף. תא זה כולל קומת לינה מסודרת מרופדת בשטיח, שמיכה חמה, שולחן זעיר, מנורת קריאה, כוס חד פעמית, וחלק נוסף בו אפשר לשבת ישירות על הרצפה ולצפות דרך החלון בזמן הנסיעה.
מפתיע לגלות שלפני העליה לקומת השינה האישית יש לחלוץ נעלים. לנוסע שחפץ בכך, ישנה גם אפשרות לרכוש כרטיס למקלחת. הכרטיסים מוגבלים ולכן יש לרכוש אותם מיד עם הכניסה לרכבת. אזור המקלחת קטן מאוד, וכרטיס המקלחת מאפשר מקלחת קצרה של 6 דקות בדיוק ואפילו לא דקה יותר. יחד עם זאת, למרות שישנן מקלחות, אין מגבות למכירה ברכבת וכל נוסע אמור להביא איתו מגבת רחצה.
ומה לגבי פרטיות? תא השינה מופרד בקיר חלקי מתאי השינה האחרים ומי שמחפש פרטיות יתכן ויעדיף תא יקר יותר. בנוסף, אין בתא כל שקע חשמלי להטענת פלאפונים כך שמטען נייד הוא פריט הכרחי. פרט מעניין נוסף הוא שאין ארוחות ברכבת. ישנן רק מכונות וטיפים ושתיה.
מה דעתכם, הייתם נוסעים ברכבת כזו?

 

תגיות:רץ ברשתיפןרכבת לילה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה